Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jottum!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jottum!

    €500 challenge 2021: Jottum kiest, driemaal is scheepsrecht!

    Mijn derde topic voor de 2019 editie van de €500 challenge. Er zijn zoveel leuke motoren waar de challenge mee gereden kan worden. Al eerder zou ik meedoen met een Suzuki VX800 Een leuke fiets die helemaal klaar was voor de challenge. Een motor met een V2 blok die lekker roffelde. Eigenlijk...
  2. Jottum!

    €500 challenge 2019: Dr Big met Jottum. Ogottegottegot...

    DR BIG, het spreekt me altijd tot de verbeelding. Een geweldenaar! Een motor die op mijn verlanglijstje staat als onbereikbaar omdat ze niet vaak te koop staan. En als ze te koop staan is het vaak weer voor een exorbitant bedrag. Nee, dat is niets voor Jottum! En toch heb ik er vandaag één...
  3. Jottum!

    €500 challenge 2019: Jottum on V-power

    Echt, ik wilde het rustig aan doen. De challenge is pas over ongeveer 17 maanden! Nadat Borisz het topic opende dat er motoren gekocht konden worden dacht ik echt 'ik ga rustig aan doen,ik heb een schuur vol met motoren. Voor de vakantie van dit jaar heb ik een Dominator NX250 gekocht. Doe het...
  4. Jottum!

    €500 challenge 2017 Poging 2: Suzuki RF600Rrrrrrrrrrrrrr

    Tweede poging! [hr] Mijn eerste poging is weliswaar niet mislukt maar eerder voorzichtigheid van mijn kant. Ik vermoed zomaar dat dat muisje nog wel een heel leuk staartje gaat krijgen. Ik was dus weer op zoek naar een challenge bike. Op zich een hele leuke bezigheid. Speurder, Markplaats...
  5. Jottum!

    Jawa učiní srdce rozbuší

    Na een jaar stilte is het weer zover: een nieuwe €500 challenge. Na mijn debuut in 2014 met een Honda Silverwing en prolongatie in 2015, alweer met een silverwing en helaas uitgevallen door een te hoog olieverbruik, is het tijd voor iets anders. Met Borisz, die ik sinds de challenge van 2014...
  6. Jottum!

    Aanhanger achter motor: één of twee wielen?

    Dit jaar ga ik meedoen met de 500 euro challenge. Ik ga op een Honda Silverwing en wil er een aanhanger mee trekken. Nu heb ik een freebird te leen en was ik zelf al begonnen om een vouwwagen te verbouwen naar een motor aanhangertje. Ik heb geen ervaring met het rijden van een aanhanger...
  7. Jottum!

    500 euro challenge 2015: Een brik achter een brik, GL500

    Er is op dit moment nog geen topic voor de 2015 editie van de 500 euro challenge. Ik heb het volste vertrouwen dat die nog gaat komen. Na mijn ervaring van de 2014 editie heb ik de koorts voor 2015 alweer te pakken zoals een Fries koorts krijgt als het begint te vriezen. Eén van de voorwaarden...
  8. Jottum!

    500 euro challenge 2014: GL 500 Swingape

    EURO 500 Challenge 2014 lezende bekroop mij een enthousiasme die maar bleef hangen. "Echt weer wat voor jou" zei m'n meissie. Toeval of niet, in augustus had ik weer een projectje gevonden op marktplaats. Uiteindelijk voor 100 euro werd die de mijne. Eigenlijk aangetrokken door de apehanger...
Terug
Bovenaan Onderaan