Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Wim uut Drenthe

    Schrader bandenspaningsmeter geeft rare tekens aan?!

    Hallo allen, voor het racen heb ik een bandenspanningsmeter van Schrader. Zie foto. Deze deed het altijd erg goed, totdat het schermpje op de meter Lo aangaf. Ik heb de bandenspanningsmeter toen van drie nieuwe batterijen (Knoopcel LR44/A76) voorzien. Daarna opnieuw getest, alleen bleef de...
  2. Wim uut Drenthe

    Ex circuitbanden (Pirelli Supercorsa`s Dragon Pro - SC2)

    Te koop de volgende ex circuitbanden (Pirelli`Supercorsa`s Dragon Pro`s), compound SC2. Voorband (120/70ZR17) - 8 sessies mee gereden (DOT-code 0811) Achterband (180/55ZR17) - 10 sessies mee gereden (DOT-code 0612) Te koop als set voor €60,- exclusief verzendkosten.
  3. Wim uut Drenthe

    Sponzig? Brembo RCS19 rempomp

    Hallo allemaal, ik heb een probleem met de Brembo RCS19 rempomp op mijn racer. Het gaat om deze rempomp: Ik heb deze gevuld met DOT4.0 remvloeistof van Kroon, maar na veelvuldig ontluchten blijft deze sponzig. Hij remt wel goed, alleen mis ik de bite een beetje. Ter vergelijk heb ik...
  4. Wim uut Drenthe

    2x (nieuw) voorband Pirelli Dragon Supercorsa Pro (SC2)

    Wegens overcompleet aangeboden onderstaande Pirelli Dragon Supercorsa Pro voorbanden (compound SC2). Beide banden hebben de volgende bandenmaat: 120/70 ZR17 Voorband 1 (Dot-code 4210): Voorband 2 (Dot-code 4310) - deze band is al verkocht!!: Prijs per stuk €80,-
  5. Wim uut Drenthe

    Setje gebruikte Pirelli Dragon Supercorsa`s Pro

    Te koop aangeboden het onderstaande setje Pirelli Dragon Supercorsa Pro: Voorband (120/70ZR17) - Dot-code 1710 Deze band is 12 sessies gebruikt. Achterband (180/55ZR17) - Dot-code 0612 Deze band is 10 sessies gebruikt. Voor & achterband alleen als set te koop voor €60,-...
  6. Wim uut Drenthe

    Circuitdag Assen met MSH - maandag 9 juli 2012

    Zijn er morgen nog mensen die met Motorsportschool Holland op Assen rijden? En zo ja, lijkt het jullie een leuk idee een pitbox te huren :) ? Maximaal 5 personen. Laat maar ff weten of we wat kunnen regelen. Alleen bij genoeg animo en als we het maar op tijd kunnen regelen ;) .
  7. Wim uut Drenthe

    Pirelli Dragon Supercorsa (achterband) brokkelt af?!

    Ik zat net even naar mijn achterband te kijken en kwam een raar probleem tegen. Het lijkt net of hij afbrokkelt tussen het profiel (zie de pijltjes op de foto). Dit gaat over de gehele band door. Het gaat om een paar maanden oude band (Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2) en ik heb er nog maar...
  8. Wim uut Drenthe

    Circuitdag Trackdays4All TT Assen- 30 mei 2012

    Bij deze te koop aangeboden mijn circuitdag met TrackDays4All van 30 mei 2012 (TT-circuit Assen). Helaas red ik het niet deze dag te rijden. Ik heb mij deze dag ingeschreven in de groep snel. Prijs €189,-. Reageren graag per pm :) !
  9. Wim uut Drenthe

    Setje spanbanden (ook stuurbanden) voor een Aanhanger

    Te koop aangeboden dit setje spanbanden (ook banden voor op je stuur) om een motorfiets op een aanhanger vast te zetten. Tegen elk aannemelijk bod! Verzenden en ophalen is mogelijk.
  10. Wim uut Drenthe

    Wilbers 130KG achterveer

    Ik heb hier nog een Wilbers 130kg achterveer liggen. Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Binnandiameter veer = 59mm Lengte veer = 150mm
  11. Wim uut Drenthe

    Setje gebruikte banden (Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2)

    Hierbij te koop aangeboden een setje gebruikte Pirelli Dragon Supercorsa`s Pro (compound SC2) Specificaties: Voor bandenmaat: 120/70ZR17 M/C 58W, Dot-code 0310 Achter bandenmaat: 180/55ZR17 M/C 73W, Dot-code 1610 Foto`s Prijs Ophalen of verzenden. Prijs €60,- exclusief...
  12. Wim uut Drenthe

    Garage opruiming: oude sets banden

    Nog te koop onderstaande oude set banden. Wellicht voor een stunter of regenrijder op de openbare weg :P !! Alle banden mogen weg ten elk aannemelijk bod! Alleen ophalen!! 1. Bridgestone Racing - type 4 (DOT-code: 3108) - bandenmaat: 120/70ZR17 2. Bridgestone Racing Battlax (DOT-code...
  13. Wim uut Drenthe

    Tele-flex universeel voorbokje

    Te koop wegens overcompleet een universeel voorbokje van Tele-flex. Aan weerskanten is het bokje af te stellen. Doe een goed bod en hij is van jou. Graag per pm :).
  14. Wim uut Drenthe

    Kentekenplaathouder SV650S 2003`

    Te koop: kentekenplaathouder, inclusief knipperlichten en kentekenplaatverlichting voor een Suzuki SV650S van 2003. Doe een goed bod en hij is van jou!!
  15. Wim uut Drenthe

    Tandwiel SV650S

    Te koop: nauwelijks gebruikt achter tandwiel. Ik heb hem altijd op mijn SV650S (bouwjaar 2000) gehad. Voor €10,- is ie van jou!!
  16. Wim uut Drenthe

    Remblokken (nieuw inverpakking) SV650S 1999-2002

    In verband met de overstap naar een andere motor destijds, heb ik dit nieuwe setje (2 keer dus) remblokken nog liggen. Geschikt voor een SV650S (1999-2002). Waarschijnlijk zullen ze ook wel op de SV650 passen van hetzelfde bouwjaar ;) . Prijs: €35,- Foto`s: Reageren graag per pm :).
  17. Wim uut Drenthe

    Setje gebruikte Pirelli Dragon Supercorsa 2 banden

    Te koop aangeboden het volgende setje Pirelli Dragon Supercorsa 2 banden. Door mij zelf gebruikt op het circuit ;) . Bandenmaat achter: 180/55ZR17 Bandenmaat voor: 120/70ZR17 1. Achterband met Dot-code 3609 2. Achterband met Dot-code 3709 3. Achterband met Dot-code 0110 4...
  18. Wim uut Drenthe

    Brembo 19x20 Opklapbaar remhendel

    Te koop: Brembo 19x20 opklapbaar remhendel. Heb er welgeteld één keer mee gereden en ben daarna overgestapt op een Brembo RCS19 rempomp. Daar past deze remhendel niet op en bovendien heeft de RCS19 al standaard een opklapbaar hendel!! Doosje, boekje en alles zit er bij!! Prijs €65,-...
  19. Wim uut Drenthe

    Loctite Brembo 19x20 rempomp

    Hallo allemaal, Ik heb mijn Brembo 19x20 rempomp uit elkaar gehaald en nu zat er tussen het kunststof schroefdraad wat boven het zuigertje zit en metalen remdeel van de rempomp loctite. Voor het in elkaar zetten moet ik er uiteraard weer loctite tussen doen, alleen heb ik geen idee welke. Heb...
  20. Wim uut Drenthe

    Schema/tekening Brembo 19x20 Radiale rempomp

    Helaas ben ik vorige week vrijdag gecrashed in de Haarbocht en heeft mijn Brembo 19x20 rempomp de klap opgevangen. Hij komt niet goed meer terug en nu wil ik de rempomp uit elkaar halen. Heeft iemand een schema/tekening van deze rempomp ? Ik heb op internet gezocht, maar kan zo geen schema...
  21. Wim uut Drenthe

    PP remschakelset (factory) Honda CBR600RR 2007

    Onlangs heb ik een PP Factory remschakel set voor mijn CBR600RR van 2007 besteld. Na het passen van het schakelpedaal bleek dat deze niet past. De bus die tussen het schakelpedaal en frame zit (waar het schakelpedaal om draait) is te kort. Ook betwijfel ik of deze voor andersom schakel is. Het...
  22. Wim uut Drenthe

    Gezocht: koppelingsdeksel Honda CBR600RR 2007

    Ik zoek dus een koppelingsdeksel voor een Honda CBR600RR van 2007. De mijne is niet helemaal goed meer ;) . Heeft iemand één liggen of weet iemand één te liggen, dan hoor ik het graag !!
  23. Wim uut Drenthe

    Achterveer Honda CBR600RR van 2007

    Hallo allen, op mijn Honda CBR600RR racer van 2007 heb ik een Wilbers achterveer zitten. De wilbers achterveer is een 130kg en is 150 mm lang (zie foto). Ikzelf weeg 62 kg. Ik heb het gevoel dat deze 130 kg veer wat aan de zware kant is voor mij. Hoeveel kg veer hebben jullie in je...
  24. Wim uut Drenthe

    Camping nabij Spa Francorchamps

    Hallo, aanstaande vrijdag ga ik een dagje racen op Spa Francorchamps. De bedoeling is de donderdag er voor heen te gaan. Heeft iemand ervaring met een leuke camping in de buurt van het circuit. Via google vind ik er wel een paar, maar heb er geen ervaringen bij ;) .
  25. Wim uut Drenthe

    Vastzitten voor remmen Honda CBR600RR 2007

    Ik heb het volgende probleem met de voorremmen van mijn racer (CBR600RR van 2007). Als ik aan mijn voorwiel draai dan heeft deze zoveel wrijving van de remmen dat hij na enkele centimeters al stil staat. Hiervoor heb ik vorige week - voor mijn circuitdagen - de remklauwen losgehaald en de...
Terug
Bovenaan Onderaan