Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: beginner
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. beginner

    Suzuki sv650s 2004, 14.000km, zwart 3750 euro

    **************TE KOOP********************** ************** ********************** Suzuki sv650s zwart km: MAAR 14.000 km !!!!! originele staat kleine knippers voor. Seatcover. Goed onderhouden, bij de dealer gekocht, 2e eigenaar, banden zo goed als nieuw. Prijsverlaging...
  2. beginner

    seatcover r6 2000

    Ik ben opzoek naar een goed uitzienbare seatcover voor mijn r6 van 2000. Kleur: Blauw Wie helpt mij hieraan????? :]
  3. beginner

    Spoed vraagje over olie

    Een vriend van mij belde net (zit in Belgie) dat zijn lampje begint te branden van de olie, nu hoeft hij vandaag niet meer te rijden, maar morgen eigenlijk wel, wat voor een olie moet hij hebben, hij heeft net zijn 1e motor, het gaat hier om een: Yamaha yzf 750 van (volgens mij) 94 of 96 Graag...
  4. beginner

    vraag aan bandit s 1200 rijders

    Dag mede MF-ers, Mijn schoonvader wil een bandit s 1200 gaan kopen, nu is het zo dat hij in Japan woont, dus dat brengt even wat vragen met zich mee. Hij kan dus kopen een bandit s1200 van 2002 , met 5500 km op de teller, voor €5500,-(hij heeft al gehandeld) is dit een goeie prijs, denk het zelf...
  5. beginner

    spullen kopen in Japan????

    Hey daar, Over 5 weken ga ik naar Japan op vakantie en op familie bezoek.. Is het misschien interessant om daar wat spullen te kopen....heb trouwens nog niet veel, zoek nl. een motor en een pak, zou ik een pak in de koffer kwijt kunnen, hoe zit het als ik aangehouden wordt bij de douane..?? Ik...
  6. beginner

    weer een nieuwe erbij.......

    Hey daar allemaal, Ik als"beginner" zal me eerst even voorstellen; In deze Forum ben ik "beginner", ben 28 jaar, mannelijk en begin net met motor rijden, heb 2 juni mijn rijbewijs gehaald.......:-) En dan is de vraag zeker...en wat rij je dan wel?????? Nog helemaal niks, balen maar waar, en wat...
Terug
Bovenaan Onderaan