Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LeonR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #25

    ***[Deel 25]*** -O- The waiting on the next gixxer-season has nearly begun -O- |( The Topic where the brandnew members still keep coming in chapter 25!! *O* Welcome (back) everybody, and enjoy riding a watching your gsxr *O* Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de...
  2. L

    linkies in mijn onderschrift

    Goede avond, Ik wil 3 linkies in mn onderschrift, maar ik gebruik dan teveel tekens en dat gaat dus niet.. Ik heb de OPberichtlink al gebruikt omdat die korter is dan de topic-link maar das dus nog te lang.. OP-link LeonR in "OldSkool Gixxer Meeting "Groeten uit Bra..." Topic-link...
  3. L

    OldSkool Gixxer verbouwing.

    Note: dit is geen uitgebreid project, maar slechts een verbouwing waarbij ik jullie hulp waarschijnlijk wel een keer kan gebruiken..op/aanmerkingen worden uiteraard gewaardeerd :) ps: zeiken doe je maar tegen je vrouw :W Ik ben al een paar jaar trotse eigenaar van een Suzuki GSX-R 750 uit...
  4. L

    Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #24

    ***[Deel 2324]*** _O- "ik voel een relletje aankomen" _O- Topic where the brandnew members and Topicstarters keep coming in chapter 24!! *O* Welcome (back) everybody, and enjoy riding a gsxr *O* Van 1985 - GSX-R 750 F tot 1999 GSX-R 1100 VW, en de verdwaalde GS modellen. Post...
  5. L

    gezocht gsx-r 600/750 duo-seat

    zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een duoseat voor een gsx-r 600/750 k4, het liefst zwart..
  6. L

    454LTD '86 opknap/verbouw projectje

    Bij deze maar een eigen Topic begonnen Ik heb dus een Kawasaki 454ltd uit 1986 op de kop getikt *O* De vorige eigenaar heeft de motor na een grote beurt een jaar weggezet en nu heb ik wat probleempjes.. -O- Mijn plan: Dit is mijn eerste project en heb niet echt veel sleutel ervaring...
  7. L

    kawa 454 ltd met pure benzine langs de uitlaat.

    goede nacht, ik heb een kawa 454 ltd uit 1986 op proef (oa door dit).. De vorige eigenaar heeft m na een grote beurt een jaar weggezet en verkoopt m nu.. Nou heb ik m vandaag gekregen en ging m ff starten, en zag dat er toen bij het blok benzine langs de uitlaat liep, en als ik gas...
  8. L

    Gsx-r 750 1991 zadels

    wegens schuuropruiming te koop aangeboden rijder en passagiers zadel voor een gsx-r 750 uit 1991.. (op het passagierszadel zitten 2 deukjes,dit komt omdat ik er iets op had gelegd, had het niet gezien toen ik de foto maakte, is er inmiddels uit "getrokken") links en rechts zitten 2...
  9. L

    orginele Suzuki gsx-r 750 uitlaatdemper

    wegens schuuropruiming te koop aangeboden een orginele k4-k5, 4bouts bolt-on gsx-r uitlaat.. Hij heeft hier en daar wat krassen en deukjes(de meeste aan de achterkant), maar is verder helemaal goed.. Geluid is onderin de toeren normaal daarna sportief.. prijs: teab :W
  10. L

    OldSkool Gixxer Meeting "Groeten uit Brabant!!"

    Namens het Oldskool-Gixxer-Topic presenteer ik jullie: Na aanleiding van het aantal "onbekende" Oldskoolers die we tijdens de MFMM hebben gezien, onstond bij mij het idee om een nieuwe OldSkool Gixxer Meeting op te zetten, en de eigenaren van deze machines te ontmoeten en daarmee onze...
  11. L

    gez. Beschaafd slip-on dempertje voor een beschaafde prijs

    Ik ben voor m'n gsx-r 750 uut '88 opzoek naar een kort dempertje met binnen maat 43mm.. Ik heb nu een BRUL en wil er een wat normalere pijp onder hebben.. gr LeonR
  12. L

    Suzuki gsx-r 750 '92 in 2002 uitvoering

    Bij deze biedt ik namens mijn schoonvader een Soes te koop aan.. Het is een 92er met de kappen en kont van een 2002 model.. De kuip is hier en daar wat aangepast om op dit model te krijgen, er zitten een paar kleine gebruikers scheurtjes in de topkuip.. Banden,ketting/tandwielen zijn in...
  13. L

    klikbare ondertekening

    gevonden.. slotjuh
  14. L

    teab Nieuwe Gieter

    Bij deze bied ik mijn gieter te koop aan.. Hij is splinter nieuw, dus 0 vlieguren op de teller.. Niet af te halen.. Verzending via luchtpost is mogelijk..
  15. L

    gevraagd: Suzuki Srad KoppelingsHendelHOUDER/HUIS

    ik ben op zoek naar een koppelingshendelHOUDER/HUIS van een Suzuki Srad 750 van 1996 of 1 die daar gelijk aan is..
  16. L

    gezocht gsxr 600/750 k4 2005 kontje

    ik ben op zoek naar een complete gsxr 600/750 k4 kont: subframe,zadels,kappen,accu bak,undertail alles zeg maar..
  17. L

    LeonR uit Zeist wil zich ff voorstellen

    Ik ben Leon R uit Zeist, ben 28jr en heb nu bijna een jaar m'n motorrijbewijs.. Ik ben al ff aangemeld hier, maar heb nog niet gepost oid.. en daar ga ik nu maar eens mee beginnen denk ik..
Terug
Bovenaan Onderaan