Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. kawagekmichel

    35 jaar Nol Bikker Motoren 35 km toertocht voor alle kawasa

    Op 28 mei 1979 is Nol Bikker begonnen als exclusief Kawasaki dealer op de Grotewaard nr. 8 in Noordeloos. Op zaterdag 31 mei 2014 willen we dit 35 jarig jubileumfeest een extra tintje geven door een toertocht van 35 kilometer met alleen Kawasaki’s rond Noordeloos te organiseren. Kawasaki’s...
  2. kawagekmichel

    tekoop nieuwe remblokken voor bmw motoren

    ik heb te koop 2 setjes remblokken dus een set voor de linkerkant en een set voor de rechterkant samen hebben ze een winkelprijs waarde van 119€.ze passen op de volgende modellen:bmw r850,r1100s met abs, r1150r rockster,r1200 cl,k1200lt met abs mijn vraagprijs is 100€ en dat is niet duur want ze...
  3. kawagekmichel

    2 juli opening nieuw pand hyperpro werkendam

    van alles en nog wat te doen e.v.t ook een rondleiding in de fabriek.voor het nieuwe adres kijk op www.hyperpro.com
  4. kawagekmichel

    18-06-2011 opendag ariemolenaar

    dit jaar wordt er voor de 10 de keer opendag gehouden ,en het schijnt zo te zijn dat ze het dit jaar extra groot aan gaan pakken ik ben benieuwd.
  5. kawagekmichel

    opendag bij arie molenaar motors

    zaterdag aanstaande 12-06-10 is er een opendag bij arie molenaar motors in ijselstijn
  6. kawagekmichel

    kawasaki dag bij nol bikker

    zaterdag aanstaande 29mei spektakeldag bij kawasaki dealer nol bikker motoren in noordeloos vanaf 9:00 be there!!!! voor adres enzzz de volgende link www.nolbikkermotoren.nl :] :Y :W *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  7. kawagekmichel

    kleppen stellen wanneer?

    hoe kan je weten wanneer je kleppen gesteld moeten worden. ik heb zelf een kawasaki zx6r 636 bouwjaar 2004 ,ze zeggen dat die bij rond de 24000 kilometer bijgesteld moeten worden.maar ik wil gewoon zeker weten of dat wel gedaan moet worden bij die kilometer stand ,voordat ik voor niks zoveel...
  8. kawagekmichel

    12 juni opendag ariemolenaar

    8-) :9 :]
  9. kawagekmichel

    kawasaki dag bij nolbikker 29 mei 2010

    wordt een leuke spektakeldag vanaf 10:00 :P :] *O* 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan