Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SxSake
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SxSake

    Dainese Rossi replica handschoenen

    -
  2. SxSake

    Dainese GYTR Yamaha Overall Mt52

    Verkocht!
  3. SxSake

    Problemen na reparatie niet opgelost + bovag garantie

    Hallo allen, Ik heb niks kunnen vinden over dit onderwerp op het forum dus begin ik maar een nieuw topic. 6 maanden terug heb ik een 'nieuwe' motor gekocht, een yamaha r6 uit 2006 om precies te zijn, met 3 maanden bovag garantie. (ik weet het, 6 maanden is standaard, maar hier moest je...
  4. SxSake

    Dainese Valentino Rossi replica handschoenen maat XL

    Hallo, hierbij bied ik mijn rossi replica's te koop aan. Ze zijn mijn helaas iets te groot. 2 à 3 keer aan gehad, zijn dus nog als nieuw. Maat is zoals in de titel staat XL. Komt in de originele verpakking (tasje, etui, hoe je het maar wilt noemen). Vraagprijs is €250 of een goed bod
  5. SxSake

    Arlen Ness Titanium Kangaroo overall. Maat 54

    Hallo allemaal. Hierbij bied ik mijn Arlen Ness overall aan. Het pak is mij te groot geworden omdat ik wat gewicht kwijt ben. Heb het maar een paar keer aan gehad omdat ik er ook nog een combi naast heb voor de korte 'terrasritjes'. Ik heb het pak 1 jaar in mijn bezit en het is nog in...
  6. SxSake

    Arai RX-7 GP Pedrosa replica, L

    Hierbij bied ik mijn Arai RX-7 GP (ook wel Corsair-V genoemd) te koop aan. Maar een paar keer op gehad. Is als nieuw. Binnenvoering kan er uit, en kan dus ook gewassen worden. Maat is L, hoes krijg je er bij, en ook een zwart vizier met pinlock. Zelfs de boekjes/cd die er bij horen zitten er...
  7. SxSake

    Arai Chaser Haga replica black, XL

    Hierbij bied ik mijn Arai Chaser te koop aan. Helm is mij te groot geworden (veel afgevallen) dus gebruik ik m helaas niet meer. Is nog niet eens 1 seizoen gebruikt, misschien 10 ritjes, niet meer. Is als nieuw. Binnenvoering kan er uit, en kan dus ook gewassen worden. Maat is XL, hoes krijg...
  8. SxSake

    Dainese Draken combi, maat 52

    Hallo, hierbij bied ik mijn dainese draken combi te koop aan. Is nog als nieuw, heel weinig gedragen. Maat 52. Reden van verkoop is dat ik in korte tijd heel wat ben afgevallen, en ik het pak in mijn 'dikkere' periode gekocht heb (wel in 2013). Nu zit ik met een zo goed als nieuw pak die...
Terug
Bovenaan Onderaan