Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Buffel83
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Gezocht sportster xl 1200c benzine tank

    Hallo, Wie kan mij helpen aan een benzine tank van een sportster van 1997? Staat maakt niet uit als er maar geen deuken in zitten en geen roest aan de binnenkant natuurlijk! Hoor graag van iemand! Alvast bedankt! Gr Henri
  2. B

    Honda shadow vt 600 bobber ruilen!

    Hallo, Wie zou of weet nog iemand met een 1200 sportster die hem wel wil ruilen tegen een vorig jaar verbouwde vt vlx 600? Staat van de Sportster maakt niet zoveel uit als hij motorische maar goed is een goed loopt en het frame goed is! Als je wa't hebt of weet hoor ik het graag...
  3. B

    straler gezocht voor motor frame em kroonplaten!

    Hallo, Ik zoek nog een straler die voor een mooi klein prijsje mijn frame + kroonplaten wil stralen In de buurt van Friesland! Hoop graag op een antwoord van iemand! Alvast bedankt!
  4. B

    vt 600 blok spuiten!

    Hallo, Ik wil graag mijn blok spuiten of laten spuiten! Wie weet hoe ik te werk moet gaan? Kan ik het blok met flex schuren of moet dit echt met de hand? Moet ik het blok dan eerst goed schoonmaken of kan dat naar het schuren ook? Heeft iemand tips of tools of ken je iemand die dit...
  5. B

    gezocht open uitlaat voor en shadow vt 600!

    Hallo, Ik zoek een open uitlaat voor mijn vt 600! Wie kan mij hier misschien mee helpen. Als het kan het liefst niet duurder dan 100 euro of ruilen tegen een nog goeie originele uitlaat! Alvast bedankt!
  6. B

    gs450 onderdelen + frame met kenteken

    Hallo, Hierbij bied ik nog wat originele onderdelen van mijn gs450 aan! Ik heb ook nog een gs450 frame met kenteken! Laat het maar weten of je belangstelling hebt! Mvg Henri
  7. B

    gs 450 l uit 82 start moeilijk!

    Hallo, Ik heb van een gs 450 een bobber gemaakt maar nu start hij moeilijk! Ik heb de carburateur goed schoon gemaakt! Als hij eenmaal loopt kan ik ook gewoon rijden en loopt goed stationair! Nu heb ik er wel openlucht filters op misschien is dat een probleem? Maar een openlucht filter...
  8. B

    motor gaat niet meer uit!

    hallo, ik heb op mijn bobber project een contactslot gezet van een honda mb maar naar het starten draai ik het contant uit maar de motor blijft gewoon lopen en alle draden zijn goed aangesloten! wie weet een oplossing om dit probleem op te lossen?
  9. B

    db killer

    Hallo, Ik heb aan mijn uitlaat een buis gelast omdat ik dit mooier vind staan, maar nu heeft hij toch wel aardig wat kabaal en weten jullie misschien of dit naar beneden kan worden gehaald met een db killer of moet ik er dan toch aan geloven om een demper te nemen?
  10. B

    gezocht flat fender

    Hallo, Ik zoek een flat fender voor mijn bobber project! Oud of verroest maakt mij niet uit! Heb je iets voor een leuk prijsje laat het me dan even weten!
  11. B

    hardtail frame bouwer

    Hallo, Ik zoek iemand die van mijn suzuki gs450 frame een hardtail frame kan maken! Dus ben jij diegene die het voor een leuke prijs wil doen mail me dan even! Mvg Henri
  12. B

    gezocht achterbrug suzuki gs 450 l

    gezocht achterbrug gs450 l van 1985 2e hands is goed! Zo goedkoop mogelijk! c :P mvg Henri
  13. B

    gezocht achterspatbord 16 inch 14 cm breed voor bobber!

    Hallo, Ik zoek een achterspatbord voor mijn bobber project van 16 inch en 14 cm breed! En het moet natuurlijk zou goedkoop mogelijk! Hoor graag van iemand. Gr Henri
  14. B

    bobber gs 450 1982

    hallo Wie heeft hier ervaring met het maken van een bobber van een gs 450? Ik heb er net 1 gekocht en wil hier graag een bobber van maken! Als iemand nog ervaring, ideeen of tips heeft hoor ik het graag! Gr de buffel
  15. B

    help mij aan 30 reacties om van off topic af te komen A.U.B

    Hallo allemaal! Ik heb 30 reacties nodig om van off topic af te komen! Help mij alsjeblieft! Alvast bedankt!
  16. B

    30 reacties nodig om van off topic af tekomen!

    Ik heb 30 reacties nodig om van off topic af te komen! Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen! Alvast bedankt!!
  17. B

    ik zoek mallen voor een loopmotor

    Hallo allemaal! Ik ben nog steeds op zoek naar mallen voor een loopmotor! Ik heb al wat antwoorden gekregen dat ik op home made loopfiets topic moet kijken maar daar kan ik pas na 30 dagen op of als ik 30 reacties heb gekregen. Wie kan mij helpen om ze ergens anders te vinden of te...
  18. B

    Hallo allemaal

    Hallo allemaal! Ik zal me even voorstellen! Ik ben Henri Tienstra en kom uit Beetsterzwaag dat is in Friesland voor diegenen die dat niet weten! Ik heb nu 5 jaar mijn motor rijbewijs. Ik rij een Yamaha FZR 750 omgebouwt als Streetfighter! Ben groot Rossi fan en ga al 13 jaar elk jaar...
  19. B

    loopmotor

    He Hallo allemaal! Ik zal me even voorstellen als jullie dat graag eerst willen! Ik ben Henri ik woon in Beetsterzwaag, dat is in Friesland voor wie dat weet! De Motor die ik rij is een Yamaha FZR 750 omgebouwd tot Streetfighter! Maar mijn vraag is of iemand mij kan helpen aan mallen voor...
  20. B

    loopfiets maken

    Hallo allemaal! Ik wil graag een moto loopfiets voor mijn dochter maken. Maar ik heb nog geen mallen. Heeft iemand hier mischien van die mallen of weet iemand hoe ik daar aan kan komen. Alvast bedankt! Henri
Terug
Bovenaan Onderaan