Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. martijn12345

    Bolling in spaken

    Hi! Ik ben op dit moment bezig met een tracker projectje op basis van een CB 550. Hiervoor wil ik graag de wielen omspaken naar 16" en heb hiervoor velgen gekocht en spaken op maat laten maken bij Haan. Nu heb ik net de wielen in elkaar gevlochten alleen valt het me op dat er een bolling (en...
  2. martijn12345

    Ktm supermotard velgen

    Wegens andere plannen kan dit setje weg. Gaat hierbij om een set ktm velgen, met behr velgen en haan naven. Afmetingen: 17 x 3.5 en 17 x 4.25 Voorremschijf 320mm + adapter Goede achterschijf en goed achtertandwiel zit er bij, evenals de bussen. Zitten nog een setje banden op...
  3. martijn12345

    Pegaso of duke 2 wielen

    Wie heeft er nog een set wielen over van een duke 2 of Pegaso 650 (met die Y vormige spaken). Moeten recht zijn en het liefst met schijfremmen er bij. Prijs komen we waarschijnlijk wel uit! Gr, Martijn
  4. martijn12345

    2 cilinder brik

    Hallo, Ik ben opzoek naar een leuk brikkie voor een nog leukere prijs. Liefst een 2 cilinder maar een 1 of 4 cilinder mag ook. Er moet een cafe racer gebouwd van kunnen worden, verder weinig eisen. Motorische schade, uiterlijk maakt niet uit bied maar aan. Budget; vrij weinig...
  5. martijn12345

    Elektronica problemen na poedercoaten

    Hoi, Van de week heel mijn motor laten poedercoaten (frame, subframe, voetsteuntjes en achterbrug) Motor is dus helemaal uit elkaar geweest! Vandaag alles in elkaar gezet, en bij het starten kwam ik er achter dat de elektrische start het niet meer deed.. (zelfs de klik van het relais...
  6. martijn12345

    KTM 525, compleet nieuw opgebouwd! 3800 euro

    Zo goed als nieuwe ktm 525 exc uit eind 2003 (17-10-2003 was de eerste toelating), door deze late toelating het is dan ook een 2004 modelletje. Motor heeft ongeveer 11500 km op de teller staan (256 uur, inmiddels 258 uur). Bij 250 uur is er een nieuwe zuiger geplaatst, kleppen gesteld...
  7. martijn12345

    Ktm 525 probleempjes.

    Hoi, Gister een ritje gemaakt, met de ktm. Helaas loopt ie niet lekker, als je gas los laat blijft ie hoog stationair lopen. Wat ik kan uitsluiten: - Gaskabels komen goed terug - Aansluit rubberst (inlaat en luchtfilter) zitten er goed op en vertonen geen scheuren Wat het wel...
  8. martijn12345

    Set nieuwe Zeta handguards!

    Omdat deze set niet op mijn stuur past, kan deze weer worden verkocht. Set is helemaal nieuw, geen eens uit de verpakking geweest.. Handkappen zijn voor een 22mm stuur. Welkom bij Femon Parts, alles voor uw motor en quad Gaat om die set, aluminium kleurige beugel en witte 'kapjes'...
  9. martijn12345

    Gezocht; Goedkoop brik

    Zoals de titel zegt; goed koop brik.. Eisen; - Moet iemand achter op kunnen - < 25KW - Moet voor een pak bastogne weg mogen.. - Opknappertje is geen probleem Liefst in de omgeving van Kraggenburg
  10. martijn12345

    w.o.k melding

    Hoi, Ik heb op dit moment een schade motor op het oog. Schade betreft vooral kappen, teller unit en verlichting. Het bedrijf waar deze motor staat weet niet waarom de motor een wok melding heeft gekregen.. Nou is het toch wel handig om te weten wat deze reden is. Is er iemand die...
  11. martijn12345

    Domme vraag.

    Ik heb misschien een domme vraag, maar ik moet toch echt het antwoord weten.. De 25 kw regeling houd in; niet meer als 25 kw en 0,16kw/ ledige kg. Maaaaar, nou heb ik een leuke motor gezien, 20 kw met een rijklare massa van 123 kg. 20 / 123 = 0,1626 kw/kg.. Mag dit dan? of is het...
  12. martijn12345

    Yamaha yz400f supermotard, 2699 euro!!!

    Hoi, Omdat het me toch echt te duur is gaat mijn yz400f de deur uit, helaas B| Heb de motor als 'opknapper' gekocht, met uitgangs punt een budget supermotard, helaas valt het niet mee om het 'goedkoop' te houden. Bouwjaar: 1999 Even een lijstje specificaties: 1 uur geleden...
  13. martijn12345

    Cr500 blok

    Hoi, Wie kan er aan de kerstman dit jaar een cr500 blok voor mij mee geven? Betaling is geen probleem, even als schade blokken ( geen stukken carter weg enzo ) Big end verot, cilinder aan gort maakt allemaal weinig uit. Het liefst wel een leuk prijsje, maar daar komen we wel uit...
  14. martijn12345

    Help, yz400f

    Hoi, Nou heb ik echt een raar probleempje... Net bezig geweest met mijn yz400f en kan deze niet meer volledig rond draaien.. Dit weekend is de kop gevlakt, kleppen opnieuw ingeslepen, nieuwe klepseals.. Nu ging ik hem net monteren, nokkenassen netjes op tijd gezet en als ik hem...
  15. martijn12345

    Velgen en spaken van een crosser

    Wegens de ombouw naar supermoto, bied ik mijn velgen en spaken aan. Velgen komen van een yz400f uit 1999. Het zijn de originele zwarte velgen met rvs spaken. 18'' en 21'' uit mijn hoofd. Spaken zijn nog recht en netjes zelfde geld voor de velg ( geen deuken en nog recht )...
  16. martijn12345

    Kenteken voor yz400f

    Hoi, Misschien is het een beetje illegaal, maar ik ben opzoek naar een kenteken voor mijn yz400f. Het hoeft niet perse een kenteken te zijn voor een yz400f, mag ook van een yz426, wr450 zijn.. Als het maar een cross modelletje is van Yamaha. Voorwaarde; het moet een kenteken zijn...
  17. martijn12345

    Supermotard remmerij

    Hoi Jongens, Zoals iedereen wel weet levert moto master (grotere) remschijven voor op de originele naaf voor sm gebruik. Nu is mijn vraag; Ze hebben een normale schijf ( die ik ook heb, +/- 240 mm ) en een wat grotere 260 mm. En dan monster; 320 mm. Maar nou is mijn vraag; ga...
  18. martijn12345

    Mooie onderdelen yz400f, yz426 en wr450

    Wegens overcompleet aangeboden: - Voorvork, echt nette staat. Recent paardenkam afgeveerd op ongeveer 80 kg ( voor op straat ), nieuwe olie en keerringen. ( eventueel remmerij er ook bij ) - Achterbrug, niet de netste. Pro- link er bij en de lagers zijn nog goed. -...
  19. martijn12345

    Bijna nieuwe motorlaarzen XPD x5 maatje 44

    Wegens de aanschaf van supermotard laarzen gaan deze laarzen weg. Laarzen zijn destijds nieuw aangeschaft en heb ik alleen tijdens het lessen aangehad (totaal 10 UUR ) Verder nog geen motor gereden, dus niet de kans gehad om ze verder aan te hebben. Zien er nieuw uit en ruiken ook nog...
  20. martijn12345

    Kenteken switchen van motor

    Ik vroeg me dus af hoe een aantal van jullie dat hebben gedaan om een crosser op kenteken te krijgen. Uiteraard zijn er bijv. de exc modelen van ktm die standaard met kenteken komen, maar ik zie ook vaak veel crossers langs komen met een kenteken van een andere motor.. Verstandig...
  21. martijn12345

    Leuke Aprilia rs125 €900 Prikkie

    Omdat het vorige topic een beetje vervuild is, maak ik maar een nieuwe aan.. Motor is 50 km terug volledig gereviseerd. ( cilinder, krukas, lagers, keerringen, pakkingen, vloeistoffen ) nieuwe kilometer teller aandrijving en radiateur. Motor loopt goed, maar moet nog ingereden...
  22. martijn12345

    Leuke rs125 voor spotprijsje: €900

    Hallo, Omdat ik supermotard ga rijden moet deze rs125 helaas weg, motor heeft recent groot onderhoud gehad waarbij volgende delen zijn vervangen: - Voor en achterband, 100 km oud ( Pilot power twv: €230) - Remblokken en remvloeistof ( voor en achter ) Ook is het blok gereviseerd...
  23. martijn12345

    Leuke aprilia rs 125

    Hoi Omdat ik de overstap ga maken naar sm, moet deze motor helaas weg. Motor heeft laatst vrij veel nieuwe onderdelen gekregen en is helemaal klaar voor 2010 Wat er allemaal recent is vervangen: - Voor en achterband, 100 km oud ( Pilot power twv: €230) - Remblokken en remvloeistof (...
  24. martijn12345

    Cilinder + Zuiger rs 125

    Zoals in de titel staat. Ben op zoek naar een net setje. Gaat hierbij om een rotax 123 blok, maar heb gehoord dat een cilinder van een rotax 122 blok ook zou passen? Alvast bedankt, Martijn
  25. martijn12345

    Werkplaatshandboek rs125

    Hoi, Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een rs125 extrema uit '94. Aangezien er nog wel wat werk aan zit ben ik op zoek naar een werkplaatshandboek. ( het liefst engels of nederlands ) Bij voorbaat dank, Martijn
Terug
Bovenaan Onderaan