Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: roelb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Zumo 660 - audio uitgang problemen

    Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Garmin Zumo 660. Deze zit met de bijgeleverde steun op de motor gemonteerd en is via de kabelboom van die steun aangesloten op 12v en op de autocom via een daarvoor bestemd galvanisch scheidingsfilter. Dat werkt(e) op zich goed. Echter, ik had een...
  2. R

    5 april 2010 - tourritje 's-Hertogenbosch Maas Heusden-Megen

    In het "Den Bosch en omgeving" topic is het initiatief ontstaan om op 2e paasdag een kort tourritje te maken. Omwille van de vindbaarheid en overzichtelijkheid hiervoor even een apart topic. Wanneer: maandag 5 april 2010 (2e paasdag) Vertrek: 11.00u Locatie: Verzamelen op parkeerplaats...
  3. R

    Losse ABUS 12KS120 ketting 120cm tbv Granit Detecto 8000

    TKA: Losse ketting 12KS120 voor Abus Granit Detecto X-Plus 8000 schijfremslot. Heb je dit schijfremslot en wil je het uitbreiden met de ketting? Dan kun je deze van mij overnemen. Helaas past het slot met ketting niet op mijn motor, de draairuimte tussen velg en remschijf is daarvoor te...
  4. R

    Historie rode Bandit 1250 MS-ZR-61 ?

    Is er misschien iemand die meer weet te vertellen over het verleden van een rode Bandit 1250, kenteken MS-ZR-61? Deze motor is als schademotor te koop met "lichte glijschade" aan de linker zijkant. De schade ziet echter een beetje verdachter uit. Zo zit het kuipje er niet goed en recht op en...
Terug
Bovenaan Onderaan