Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: awolf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. awolf

    17 inch Voorwiel

    Ik heb een 17 inch voorwiel gekocht voor mijn 95 blade maar ik blijf liever origineel met mijn 16 inch dus daarom is de 17 te koop
  2. awolf

    Het Honda CBR 900RR Topic Deel 93

    watskebeurt ik wat fout gedaan deze moet weg :Y :Y
  3. awolf

    Balanceerlood

    Goede avond :W Ik zit met een klein vraagje. Nu ik toe ben aan nieuwe banden vroeg ik mezelf af welke motorzaak er bij het balanceren knellood gebruikt zo al op de foto Want bij negen van de tien krijg plaklood en dat vind ik een afschuwlijk gezicht. Dus als je een adres weet in de regio...
  4. awolf

    MotoGP

    *O* 8 April *O* Ja 8 April gaat het weer beginnen :Y Maar voor degene die geen digitale televisie hebben wie gaat het uitzenden weer de BBC?
  5. awolf

    rateltje in mijn cbr 900 rr sc28 1995

    Avond :W Zo als de titel al zegt heb ik een rateltje in me blok. ;( Eerst dacht ik dat het me nokkenaskettingspanner zou zijn. Maar nu deze vervangen is, is me rateltje nog niet verdwenen. :N Nu lijkt het er op dat hij bij stationair zo nu en dan even een rateltje laat horen. En dan...
  6. awolf

    Welke Camera

    Goedemiddag allen :W Ik wil een camera halen voor op de motor en of het een helm camera word of een gewone weet ik nog niet. daarom vraag ik het hier effe voor dat ik zomaar iets aanschaf. even voor de duidelijkheid het hoef niet het beste van het beste te zijn ik zoek iets in de middenmoot...
  7. awolf

    Ducati 748

    Deze Duc is van een maatje van me. Maar ik wil deze Duc hier niuet ongemerkt voorbij laten gaan :W Het gaat hier om een: Ducati 748 Desmoquattro Bouwjaar 1995 KM 32.000 Al dit Italiaanse moois voor €4.750
  8. awolf

    Stationair probleem met een kawa zx9r

    goede avond ik ben vandaag bij 95 zx9r wezen kijken om aan te schaffen. maar daar bleek de motor niet sationair te blijven draaien, maar hij moest het hele end op de choke blijven en pas vanaf 4000rpm en daar boven reed hij pas normaal wie weet wat dit kan zijn en wat de +/- kosten zijn...
  9. awolf

    stationair probleem

    goede avond ik ben vandaag bij 95 zx9r wezen kijken om aan te schaffen. maar daar bleek de motor niet sationair te blijven draaien, maar hij moest het hele end op de choke blijven en pas vanaf 4000rpm en daar boven reed hij pas normaal wie weet wat dit kan zijn en wat de +/- kosten zijn...
  10. awolf

    Geboortedatum verkeerd op bekeuring

    Goedeavond, Vraagje, Afgelopen weekiend werd ik aangehouden door een gefrusteerde agent. :( :( Omdat hij de motor rijder voor me, die een wheelie :] deed niet kon pakken. Kwam hij terug rijden om mij aan te houden. :/ Om dit verhaal niet nog langer te maken kreeg ik een bon, Althans...
  11. awolf

    Pinlock???????

    sorry maar ik moet me even richten tot de doelgroep bril dragende motor muizen ik heb echt een probleem met het weer van de afgelopen weken als het zo vochtig is, als ik stop of rustig rij beslaat me bril meteen en behoorlijk ook, ik kan dan amper het verkeerslicht zien. dus mede bril dragers...
  12. awolf

    xenon verlichting

    goede avond een poosje geleden las ik hier een stukje over xenon verlichting op je motor dat het beter en meer licht opbrengst heb. maar dat het wel wat prijzig is nu heb op het net iets gevonden voor de genen die nog xenon willen aanschaffen. http://www.cf-products.nl/catalog/
  13. awolf

    Xenon Verlichting

    goede avond een poosje geleden las ik hier een stukje over xenon verlichting op je motor en dat het redelijk prijzig was dan heb ik voor iedereen die nog xenon wil een leuk adresje gevonden. http://www.cf-products.nl/catalog/
  14. awolf

    beter laat voorstellen dan helemaal niet

    hallo allemaal ik ben al een poosje hier aan het rond neuzen op het forum elke dag wel een paar keer . en nu zie ik dit rubriekje pas O-) O-) maar ik zal me even voorstellen ik ben Wolf 37 jaar jong *D ik ben nog bezig met lessen
Terug
Bovenaan Onderaan