Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheSnark
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TheSnark

    Carla's Triketocht

    Carla's 2e (Internationale) Tourtocht voor visueel gehandicapten en blinden Zeist - 14 juni 2014 Zometeen naar Carla's Triketocht. Volgens mij wordt het een leuk dagje, al komen ze eigenlijk 1 zijspan tekort. We doen ons best, de rijders en begeleiders.
  2. TheSnark

    Te koop Suzuki Bandit GSF600

    Mijn Suzuki GSF600 Bandit uit het jaar 1996 mag in de verkoop. Ik heb nu 2 motoren, en dat is een beetje veel. Dit is een super motor om op te beginnen: op het kenteken staat 25 kw, maar pas op! Is ook uitstekend als je je rijbewijs al wat langer hebt. Foto Algemeen: Merk en...
  3. TheSnark

    Auto weg, andere motor

    Nou, dit ben ik van plan: de Citroen verkopen. Als ik een auto nodig heb leen of huur ik er wel eentje. Het is tegenwoordig een zeldzaamheid dat ik op vier wielen rijd. Woon-werkverkeer doe ik toch al op de fiets... Alleen wil ik nu van de naked bike af; als ik toch vaker op de motor ga, dan...
  4. TheSnark

    Ik stel voor me voor te stellen..

    ... want dat had ik nog niet gedaan. Ik noem mezelf TheSnark, naar "The Hunting of the Snark", rijd sinds ik mijn motorrijbewijs heb (2010) op een rode Suzuki Bandit, heb 4 broers waarvan 3 met motorrijbewijs. En verder? Ik had de motor gekocht vanwege woon/werkverkeer. Hmmm. En nu werk ik 20...
  5. TheSnark

    tikfoutje

    Hello all, en voornamelijk de moderators, Ik zie bij de voorkeuren: "Zodra je een andere kleur selecteert kun je binnen enkele seconden zien hoe die kleur er uit ziet, je keuze word echter pas bewaard nadat je op 'Verstuur alle wijzigingen' klikt." moet natuurlijk zijn: "je keuze wordt...
Terug
Bovenaan Onderaan