Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wiebutt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    lichte roest

    Ik trok zojuist mijn CBR, onder de doek vandaan om eens te kijken hoe hij er bij staat. Naast wat smerigheid zag ik helaas oppervlakkige roest op nagenoeg alle kapschroefjes en nog wat kleine schroefjes. Nu wil ik volgende week als het weer lekker is, daar wat tegen gaan doen. Ik vond al...
  2. W

    Oppervlakkige roest,op kap schroefjes enz

    Ik trok zojuist mijn CBR, onder de doek vandaan om eens te kijken hoe hij er bij staat. Naast wat smerigheid zag ik helaas oppervlakkige roest op nagenoeg alle kapschroefjes en nog wat kleine schroefjes. Nu wil ik volgende week als het weer lekker is, daar wat tegen gaan doen. Ik vond al...
  3. W

    Dainese lederen Motorbroek mt48

    Gebruikte Dainese broek. Maat 48. Het betreft een heren broek,is leuk voor erbij of voor onder bv een textiel jack. Kan natuurlijk ook geritst worden aan een jas. Klittenband voor kneesliders zit erop. Aan de ritsen moet een nieuw hengsel,verder zijn de ritsen gewoon in orde...
  4. W

    Cbr600rr Startprobleem

    Hoi, Ik heb vd week de flipmodus meegemaakt in het tellerhuis van mijn cbr600rr'04. Nu heb ik na wat zoekwerk een kapot starterrelais gevonden,althans er zat sluiting in.Die heb ik dus vervangen,maarrrrr nu wil de cbr niet meer aanslaan. De startmotor begint flink te werken maar hij slaat...
  5. W

    r65 opknappen

    Hoi Ik ben bezig met een r65 bmw op te knappen. Deze heeft zo een 1,5 jaar stil gestaan,dus de poetsbeurt leverde al wat resultaat op. Nu is de accu dood,dus die ga ik morgen vers halen. Maar wat kan ik nog meer doen,wil hem dus morgen starten. Zat zelf te denken aan een liter of 5...
  6. W

    wiebutt aanwezig

    Hoi ik ben wiebe, 21 jaar oud en net me rbw gehaald(15-02-2010) Ik ga opzoek naar een cbr600rr in het zwart uit 2003/2004. Verder zoek ik hier mod opties,en aankoop tips.
Terug
Bovenaan Onderaan