Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boefje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Gezocht: Temperatuurzekering

    Kan deze maar niet online vinden: max temp : 136 2 amps. radial lead Conrad heeft alleen 1 amp. Iemand een idee waar ik die online kan bestellen. Of in de buurt van Eindhoven een winkel.
  2. B

    motorlift, carbtune, rear stand en wat items voor tuono

    - Carbtune voor 4 cilinders. Goede staat. Het is de carbtune 2 Deze: Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page vraagprijs 65 euro Verkocht - Rear stand van het merk bike-lift. Verschillende opzet stukken zodat er bijna iedere motor op kan. Zo goed als nieuw. Vraagprijs 55 euro -...
  3. B

    regels SBK..

    Ik ga voor dit jaar het eerst ok eens SBK volgen.... Nu snap ik niet alles.... Waarom 2 races.. Hoe werkt die qualifying en die superpols ??? Iemand die het uit wil leggen ?
  4. B

    Te hard gereden in Belgie,.. wat zijn de gevolgen ?

    Voor de verandering een boete topic :9 Een collega (nederlander) heeft 180 op de teller gereden waar ie 120 mag en is geflitst in Belgie. Nu is ie bang voor zijn rijbewijs. Iemand een idee wat ze hier in Belgie mee doen ? Mag ie zijn rijbewijs houden of loopt ie kans om hem kwijt te...
  5. B

    Regels motoGP

    Na een discussie met iemand van mijn werk had ik de volgende vraag: Weet iemand wat nu precies de (technische) regels zijn waar een motogp machine aan moet voldoen in 2006, 2007, 2008. Bijvoorbeeld qua electronica, cilinder inhoud per configuratie, gewicht, hoeveelheid benzine etc. etc.
  6. B

    Hoe plastic van uitlaat af te halen

    Er is een pastic zak op mijn uitlaat ingebrand. Heeft iemand een idee hoe ik dit er het beste er weer af kan halen ?
  7. B

    Vignette Zwitserland

    Ik heb een Vignette voor 2008 teveel gekocht voor Zwitserland. Iemand interesse ?
  8. B

    Spullen te koop voor een Tuono

    Ik heb nog wat spullen liggen van mijn Tuono die er helaas niet meer is. 1 originel spiegel. -> verkocht 1 setje side bar spiegels -> verkocht 1 WP stuurdemper. -> verkocht 1 originele uitlaten inclusief bochten. -> Verkocht Orginele binnenveren voorvork. 50 euro 1 Gebruikshandleiding...
  9. B

    Maximum snelheid parkeer plaats

    Een parkeer plaats in de bebouwde kom, wat zou daar de max. snelheid zijn ? Geld daar gewoon 50, of gelden daar andere regels ?
  10. B

    Motorrit in belgie 9 september voor goed doel

    Ik heb mijn collega die in zijn vrije tijd voor deze orginisaqtie werkt beloofd dit op internet te zetten. Het is een motorrit voor hart tegen hart, die honden traint voor gehandicapte mensen. Anyway, allemaal meerijden dus,... het schijnt een enorm mooie route te zijn...
  11. B

    2 juli zandvoort italia dag,. iemand foto's ??

    Mijn eerste keer rijden op een echt circuit ( wel eens eerder op een politie circuit en de nurburg gereden).. En het was echt super, al heb ik nog veel te leren merkte ik wel.. Maar nu, ik ben op zoek naar mensen die fotos hebben gemaakt van die dag. Ook vroeg ik me af of er net zoals bij de...
  12. B

    Betekenis TT assen

    Mischien een stomme vraag, maar waar staat die TT voor ?
  13. B

    Kleine glijpartij, gemeente aansprakelijk stellen

    Gisteren lekker aan het rijden. Rijden we rond een uur of 10 weer richting huis, door een bocht heen waar een fiets oversteek pad ligt. Ik rij eroverheen en mijn achterkant glijdt weg, slaat door naar de andere kant en stabiliseert zich daarna weer. ik kon hem nog net houden en ik kijk in...
  14. B

    Ketting en tandwiel gelijk vervangen ?

    Een vraagje,.. Mijn achter tandwiel is op. Echter mijn voortandwiel en mijn ketting, zien er nog netjes uit. Kan ik nu alleen mijn achtertandwiel vervangen, of moet deze echt altijd per set worden vervangen (voor+achtertandwiel + ketting)...
  15. B

    Motor in de hens

    Gisteren VRO 2 gehad. Tijdens de bochten techniek, is echter mijn achter rem in de brand gevlogen. Gelukkig zag een rijder achter me alles gebeuren en heeft me op tijd gewaarschuwd. Wl. is of de rem aangelopen (Remblokken blijven hangen ofzo ?) Of ik heb met mijn lompe poten op een stangetje...
  16. B

    Onderdelen 2004 XJR 1300

    Te koop voor een XJR 1300 uit 2004 en later > Originele uitlaten. Achter knipperlichten. Waterdichte kofferset incl. rek ( 1 jaar oud). Yamaha slot dat onder het zadel past. Past ook op eerdere modellen > Bagster tankhoes.
  17. B

    Bonus malens verzekering hoeveel jaren op te geven

    Een vraagje,... Ik heb net een ongeluk gehad, en daardoor nu -2 schade vrije jaren. Nu moet ik over een tijdje een nieuwe verzekering afsluiten, en nu vroeg ik me af, wat moet ik opgeven als schade vrije jaren,... Moet/mag ik 0 opgeven of moet ik -2 opgeven om problemen in de toekomst te...
  18. B

    Motor in de prak, wat nu weer een xjr of een tuono

    Vorig weekend uitgegelden met 40 km per uur op een diesel plek. Motor kwam tot stilstand op een stoeprand met als gevolg dat carter gescheurd is,.. gevolg,.. 6000 euro schade.... Gelukkig zelf nog geen blauwe plek.... Maar wat nu,.... Weer een XJR, waar ik enorm blij mee ben en die ik nog...
  19. B

    Bonus/Malens motorverzekering

    Stel je zit nu in schaal 9, maar door een ongeluk ga je naar schaal 4 omdat je dit jaar een ongeluk heb gehad. Nu wil je naar een andere verzekeringsmaatschappij, heb je nu 0 schade vrije jaren of heb je 4 schade vrije jaren omdat je in trede 4 zit ?
  20. B

    Honda Rebel startmotor problemen

    Ik heb een vriend belooft hem te helpen bij het fixen van een start motor probleem. Blijkbaar pakt deze niet goed. Nu schijnt bij een Rebel heel het blok open te moeten. Ik ga een werkplaats handboek bestellen, maar tot ie tijd vroeg ik of iemand weet wat hier moet gebeuren, het schijnt een...
  21. B

    Onderdeel hydraulische krik, waar te krijgen

    Mijn hydraulische krik deed het niet meer, nu blijkt bij het staafje van de pomp, de dichtingen kapot zijn. Nu staat er in het bijbehorend boekje dat deze na te bestellen is, echter staat er geen adres bij, en staat er ook geen duidelijk merk op,... Iemand een idee, waar zoiets te bestellen is ???
  22. B

    Iemand ervaring met ATC-1000

    Ik kwam deze bullitcam tegen, die opneemt op een interne memorycard. Heel klein handig apparaatje, met natuurlijk wel wat nadelenten opzichte van een echte bullit cam. Kwaliteit is nl. minder, minder fps (15), en je kan alleen opnemen op de memory card. Maar de prijs is ook bijna niks...
  23. B

    Uitbalanceren wielen

    Mischien een beetje domme vraag. Maar uitbalanceren doe je dat nou voor het wiel of voor de wiel + band. Kortom, moeten je wielen opnieuw gebalanceerd worden als je er een nieuwe band oplegt ?
  24. B

    Kennis maken met crossen.

    Ik ben 2 september 30 geworden, en mijn vriendin heb me mee genomen naar belgie om een dagje te crossen. Was echt super, een beginnersbaan met kleine heuvels en een gevordene baan waar het echt leuk wordt.. Voor 24 euro per kwartier krijg je een cr125 2 takt, cr250 2 takt of een cr250 4 takt...
  25. B

    Gezocht : overzicht van prestaties

    Iemand had laatst een overzicht gepost met een vergelijking van een zooi motoren en auto's.. Hier stond de 1/4 mile op en van 0 - 100km/uur. Ik heb me kapot gezocht maar kan hem niet meer vinden.... Weet iemand hem toevallig te vinden ?
Terug
Bovenaan Onderaan