Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wheelman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wheelman

    philips TV

    Wegens aanschaf nieuwe tv deze overbodig, weggooien is ook zonde, dus wellicht iemand hier interesse? TV werkt gewoon goed, beeld diagonaal is ongeveer 80cm. prijs: € 25,- (gezien het formaat afhalen)
  2. Wheelman

    TE KOOP: Kawasaki Z1000 '03-'06 staartstuk

    Hallo allemaal, Ik heb hier nog een staartstuk liggen van een kawasaki z1000 modeljaren 2003 tot 2006. In de kap zitten twee barsten, maar iemand die handig is met plamuur en dergelijke middelen (ik dus niet) kan hier zeker een zgan staartstuk van maken! Misschien ook iets voor iemand die...
  3. Wheelman

    "Crossen in een bol" stuntapparaat gezocht

    Hallo allemaal, In juli is in Millingen a/d Rijn een groot evenement genaamd Historisch vervoer. En voor deze spectaculaire dag is het bestuur op zoek naar het volgende: Op TV zie ik het geregeld, met een crossmotor in een bol rijden.. Weet alleen niet hoe dit heet? En waar dit te boeken...
  4. Wheelman

    even een aandacht voor het volgende..

    Motorrijder verongelukt in Persingen. Geschreven door Henk Baron donderdag 25 maart 2010 Een 19 jarige motorrijder uit Cuijk is donderdagmiddag rond 15.00 uur dodelijk verongelukt op de Thornsestraat te Persingen. Hij was frontaal in botsing gekomen met een personenauto, waarvan de...
  5. Wheelman

    vragen mbt Z1000 '04

    Hallo allemaal, Ik ben sinds een week in het bezit van een rode kawasaki Z1000 uit 2004. Bij aanschaf is duidelijk geworden dat op kort termijn een nieuwe ketting + tandwielen geplaatst moeten worden. Nu ben ik gaan zoeken op internet en ben verschillende setjes tegen gekomen met flinke...
  6. Wheelman

    Voorstellen

    Hallo allemaal, Mijn naam is Martijn Ockers en woon in Beuningen, ben nu een jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs (beide klasses) en ben op zoek naar een leuke motor. Via google op deze site terecht gekomen. Ik ben al tijdje aan het zoeken naar een naked bike en mijn oog is gevallen...
Terug
Bovenaan Onderaan