Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tuurio
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tuurio

    VTR SP1 Two Brothers Racing ZEER MOOI

    Aangeboden: Honda VTR SP1 in zeer nette staat, altijd erg zuinig op geweest. Bouwjaar: 2001 Km stand: 40004 Zeer mooie motor, heeft in juni een beurt gehad Olie(Castrol power 4rs) , Originele luchtfilters, rem olie(Castrol responce), originele remblokken. Banden (Michelin pilotpower...
  2. tuurio

    Race accu 638 gram !!!!

    Bijna nieuwe(1 maand oud) lichtgewicht race accu opgebouwd uit 8 a123 cellen. Weegt slechts 638 gram, hetgeen een gewichtsbesparing van ongeveer 3,5 kg opleverd. Deze accu is te licht voor mijn huidige motor 1000cc twin, start prima maar dagteller springt op nul(bij koude start na 2 weken...
  3. tuurio

    Klassieker! Suzuki GSXR750 Slingshot 1989 in Topconditie!

    Wegens teveel hobbies moet ik dit pracht exemplaar laten gaan. Een onverprutste originele (op het kuipruitje na) Suzuki GSXR750 uit 1989. Ik ben sinds 1990 de 2e eigenaar en heb hem zelf opgeknapt nadat de 1e eigenaar een lichte schuiver had gemaakt. Heeft alleen tijdens ritjes buiten gestaan...
  4. tuurio

    Alpinestars rood/zwart/wit combi maar 50 + SMX4 maat 43

    Alpinestars 2 delig leren pak maat 50. Het pak is een beetje te klein voor mij geworden momenteel ben ik 1,86 en weeg 89 kilo. Zoals je ziet op de foto gaat het bij mijn benen prima, maar mijn bovenlijf is een beetje te strak. Zitten bij mijn rechter knieholte wel wat slijtplekjes, maar is...
Terug
Bovenaan Onderaan