Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. street missile

    waarom sprocket op kussen?

    Ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden in mijn theorie boek of op het internet, en waar ik wel erg benieuwd naar ben. Waarom zit er een rubberen kussen tussen het achterwiel en het tandwiel van onder meer supersport motorfietsen? Is dat om bandslijtage te verminderen? Of...
  2. street missile

    minder packpressure, voorontsteking verminderen?

    Hoi, Ik heb een andere uitlaat op mijn gsxr1000k7 gezet. Eentje met minder backpressure. De motor rijdt nu mega kut. onder de 3500 toeren (dat is alles onder de 50 km/h, zelfs in zijn 1) houdt hij in, hij stottert, klinkt als een traktor op 1 cilinder, en het lijkt of er meer benzine naast...
  3. street missile

    gsxr1000 k7 start niet

    Goeden avond allemaal. Ik zit met een probleem. Ik heb een suzuki gsxr1000 k7, maar hij start niet. Als ik de motor aanduw start hij wel. Als ik 12 volt rechtstreeks op het sartrelays aansluit start hij ook. Het startknopje zelf doet het ook want als ik dat indruk gaat de koplamp uit. Verder...
  4. street missile

    uitgeleuterd schroefdraad repareren

    Hoi, Het achterste stuk van mijn motor (subframe waar zadel op zit) zit met 4 bouten vast. Het draad van 1 van die gaten is uitgeleuterd. Het gat zit aan het frame wat meer dan 1000 euro kost dus dat vervangen is geen optie. De bout blijft wel zitten, maar draait niet meer strak. Wat kan ik...
  5. street missile

    uitlaatgas handvatverwarming

    Ik ben op zoek naar verwarming van handschoenen, of handvaten. Ik heb wat topics van afgelopen najaar gelezen en zie wel dat ieder systeem zo zijn nadelen heeft. Ik ben nogal allergisch voor kabeltjes, maar nu vroeg ik me af of het niet mogelijk is om uitlatgassen door je stuur te laten stromen...
  6. street missile

    Tennisarm, Motorarm

    he he, eindelijk weer vrijdag. Kan ik tenminste weer een serieus topic beginnen. Deze week ben ik iedere dag op en neer geweest van Eindhoven naar Delft. Dat is precies 1 tank, oftewel 300 km. Nu zijn er twee vragen die ik heb. Ten eerste heb ik enorm last van een spier op mijn rug...
  7. street missile

    Alles voor het goede doel

    Slecht weer vandaag. Geen weer om te gaan motorrijden, maar het weer kan wel ergens anders goed voor zijn. Een blaadje waaide tegen het kenteken waardoor deze nu slecht leesbaar is. Even laten opdrogen, en het zit als geroest.
  8. street missile

    spam

    heeft iemand ervaring met deze site? http://www.mooiaa.com/index.php ik ben namelijk benieuwd.
  9. street missile

    hoge druk en motorvermogen

    Beste M-F ers, Vandaag was er een hogedruk gebied boven Nederland, en ik vond mijn motor (srad 600) beduidend krachtiger rijden dan gemiddeld. Vorige week zondag was er juist een lagedruk gebied in nederland, en mijn motor voelde een beetje minder pittig. Zelfs nadat ie warm gereden was (hij...
  10. street missile

    Ezels bruggetje,

    Heej motor fanatiekelingen, Ik heb een ezelsbruggetje om te onthouden wanneer je kunt gaan motorrijden: Snow; please don't go Sun; you can have fun Dat wilde ik even delen. Misschien heb je er wel wat aan.
Terug
Bovenaan Onderaan