Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: p8dakpan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Slotenset zx9r

    Hallo allemaal, Omdat het stuurslot van mn zx9r uit 99 niet werkt wil ik de complete slotenset vervangen. Vraag me af of een slotenset van een zx9r uit eerdere en latere bouwjaren past. Alvast bedankt voor de reacties. Grt. Peet
  2. P

    Carterdekseltje z750

    Hallo motor liefhebbers,ik ben voor een z750 uit 2004 op zoek naar het kleine carterdekseltje aan de rechterkant (die voor het koppelingsdeksel ) en verder heb ik een contactslot nodig inclusief sleutel. Wie kan mij helpen?
  3. P

    Carterdekseltje z750

    Hallo motor liefhebbers,ik ben voor een z750 uit 2004 op zoek naar het kleine carterdekseltje aan de rechterkant ( die voor het koppelingsdeksel ) en ik heb ook nog een contactslot nodig inclusief sleutel. Wie kan me daar aan helpen?
  4. P

    Compressie testen

    Hallo, Ik wil de compressie meten van een los motorblok. Maar kan ik een accu rechtstreeks op de startmotor aansluiten om de motor rond te laten gaan? Normaal krijgt de startmotor zn stroom via de kabelboom,toch? Hoop op bruikbare tips. Grt.
  5. P

    Koppelingsdeksel z750 2004

    Ben op zoek naar een koppelingsdeksel voor een kawasaki z750 uit 2004. De brons/goud kleur.
  6. P

    Koppelingsdeksel z750 2004

    Wie heeft er nog een onbeschadigd koppelingsdeksel van een z750 uit 2004 liggen? En dan de brons/goudkleurige uitvoering. Hoor het graag. Grt Peet
  7. P

    Remschijven z750

    Kan iemand me vertellen van welke motor de voorremschijven passen op een z750 uit 2004? Alvast bedankt Grt. Peet
  8. P

    Remschijven z750

    Wie weet van welke motor de voorremschijven passen op een z750 uit 2004? Alvast bedankt Grt. Peet
  9. P

    gezocht.....een cat voor een gsxr1000 k5/k6

    Hallo allemaal...ben op zoek naar een cat van een k5/k6 gsxr1000. Wie o wie kan mij helpen? Groeten Peet
  10. P

    spiegels met led knipperlichten gsxr 1000 k6

    Hallo allemaal, Klopt het dat de draden van deze spiegels bij de km teller unit ergens zijn aangesloten. Lijkt erop dat hier één boutje zit. Heb geen zin om iets te slopen,vandaar deze vraag? groeten
  11. P

    taylormade uitlaat

    Hallo allemaal, Ik heb een gsxr 1000 k6 en wil hier een taylormade uitlaat op hebben. Nu blijkt dat deze niet worden geleverd voor een k6,maar wel voor een k7. Mischien dat iemand iets weet over het aanpassen zodat het toch op een k6 past. Voor een gsxr750 k6 is het wel leverbaar,maar is...
  12. P

    hoger draaien tijdens schakelen

    tijdens het overschakelen,gas helemaal terug koppeling in,gaat het blok hoger draaien. gaskabelset vernieuwd,gashandel vernieuwd, blijft op zeker niet ergens hangen en heeft ook geen zwaar punt. zelfs als ik mn hand van het gashandel loslaat gebeurt het ook dat hoger draaien. het lijkt wel of...
Terug
Bovenaan Onderaan