Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. grasshopper01

    Hoes voor kettingslot

    Kan iemand mij helpen aan een adres waar van die nylon(?) hoezen voor een kettingslot worden verkocht? Ik gebruik nog het kettingslot die ik voor mijn brommer gebruikt heb, echter doordat deze toen dus iedere dag opnieuw over de tegels sleepte enz zit de hoes die er omheen zit vol gaten. Ik...
  2. grasshopper01

    Kenny crosshandschoenen maat 12

    Ik heb hier nog een paar Kenny crosshandschoenen. Ze zijn blauw en de maat is 12. Heb ze gedragen in mijn brommertijdperk dus ze zijn nooit vies geworden. Ze zien er dus ook nog erg netjes uit, zie hiervoor de foto's. Bied een leuk bedrag en ze zijn voor jou.
  3. grasshopper01

    Sidi laarzen maat 47

    Hierbij bied ik mijn Sidi laarzen te koop aan. De laarzen heb ik zelf tweede hands gekocht voor het lessen, heb er daarna nog 4 maanden mee gereden met mooi weer. De laarzen zien er nog netjes uit maar uiteraard zijn het niet de nieuwste meer. Het is een maat 47 maar valt zoals zoveel merken...
  4. grasshopper01

    theorie boek + CD

    Heb m'n theorie gehaald dus heb het pakket niet meer nodig. Het betreft zoals de titel zegt een boek + CD met 10 examens. ISBN van boek: 90 6799 087 6 Pakket is van Vekabest. Boek is gebruikt (hoekjes niet meer als nieuw) maar zeker niet misbruikt, heeft paar keer in tas gezeten. Doe...
Terug
Bovenaan Onderaan