Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HackWarR1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HackWarR1

    Yamaha R1 2002 teller kapot

    Vandaag de motor uit de garage gehaald na een paar maanden stil gestaan te hebben. Bij een eerste inspectie blijken de digitale snelheidsmeter en de analoge toerenteller niet te werken. Toen de motor werd gestald werkte alles nog prima. De instrumenten lampjes werken gek genoeg wel. Ik heb alle...
  2. HackWarR1

    Gezocht: Mono seat cover (rood) Yamaha R1 2002/2003

    Wie o wie kan mij helpen aan een monoseat cover in het rood voor een Yamaha R1 model 2002/2003? Alvast bedankt voor je reactie! :)
  3. HackWarR1

    Klaverblad gorinchem vanmiddag....

    Zo dat was vandaag weer uitermate goed te doen! Heerlijk zonnetje, fijn temperatuurtje, en een klaverblad :) Ik kwam aanrijden en er waren er al een aantal bezig. Ik ben er tussen gedoken ben lekker mee gaan sturen. Nu ben ik nog nooit gespot en heb ik ook nog nooit MF's gezien maar daar...
  4. HackWarR1

    Winterstop onderhoud

    Ik heb een YZF-R6 uit 2002 en er staat zo'n 5500km op. Nu staat mijn grote liefde sinds 14 december in de stalling voor 3 maanden omdat dat nu eenmaal premietechnisch een stuk voordelig is (nee niet omdat het zo koud is !). Nu heb ik een druppellader gekocht, maar is het nu de bedoeling dat ik...
  5. HackWarR1

    Klemgereden door politie...

    Was gisreravond nog ff lekker een stukkie aan het rijden op mijn R6 door de binnenstad. Haal een paar autootjes in en sta daarna helemaal alleen voor een stoplicht bij een kruispunt. Links van mij (het stoplicht wat dwars op mij staat), staat een politiebus. Ik kijk ze aan en ze kijken mij aan...
  6. HackWarR1

    Motorforum leden met foto online!!

    Na een klein onderzoekje en talloze uren testen en installeren heb ik nu een website gemaakt waarop iedereen zijn/haar motor foto's online kan zetten, gratis. De bedoeling is dat er over een tijd een mooie database onstaat van wat mensen tegenwoordig rijden. En bovendien is het makkelijk als je...
  7. HackWarR1

    Yamaha R6 & R1 site

    Ik ben op dit moment bezig met een internetsite voor mijzelf om foto's etc neer te zetten van mijn Yamaha R6 zodat ik ze altijd kan laten zien. Nu heb ik nogal wat schijfruimte en bandbreedte over dus leek het mij misschien een leuk idee om voor iedereen die een Yamaha R6(R7) of R1 bezit, ook...
  8. HackWarR1

    Links rijden AAAARGG!!

    Gisteren op de A15 weer zo'n mokkel dat met een driebaansweg op de middelste blijft rijden zonder dat er ander verkeer in de buurt is. Ben er dus maar rechts langs gegaan en duidelijk geprobeerd te maken dat ze maar eens een baan op moest schuiven! Wordt echt kotsmisselijk van dit soort...
  9. HackWarR1

    Sportbikes in dordrecht en omg?

    Heb nu zo'n half jaar mijn eerste motor (yamaha R6) en een beetje rondcrossen is best leuk maar met meer mensen is het nog veel relaxter (kan ik bovendien weer van leren :} ) Dus mocht je in dordt of omgeving wonen en rij je op een (super)sport, rij dan es een keertje mee ofzo!! :]
Terug
Bovenaan Onderaan