Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wormaap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wormaap

    GESTOLEN Heerlen: BMW R1200C, kenteken MG-JP-84

    De motor van mijn pa is vanmiddag gejat in Heerlen, als iemand hem ziet, bel dan a.u.b. meteen de politie en laat mij/mijn ouders wat weten. Bellen kan: 046 - 474 35 12 Het gaat om een BMW R1200C met zwarte (zij)tassen. Foto's: Het kenteken is: MG-JP-84
  2. Wormaap

    Gezocht: Uitlaat voor CBR600F1 (1987)

    Aangezien ik mijn motor Duitsland- en Circuitproof wil maken ben ik op zoek naar een (originele) uitlaat voor mijn CBR600F1. Origineel of niet maakt niet zoveel uit, als het ding maar stil genoeg is om het circuit op te mogen :) En niet al te duur zou ook fijn zijn :P
  3. Wormaap

    Rijlestopic verplaatst naar Off-Topic

    Aangezien in het topic zelf een uitnodiging tot discussie beantwoordt wordt met een oneliner, vraag ik me af of het hier wel mogelijk is om deze keuze te onderbouwen. Ja, het rijlestopic gaat regelmatig off-topic, en is daardoor lastig te doorzoeken. Het is echter wel weer zo dat er een hoop...
  4. Wormaap

    Zijn stepjes uitwisselbaar?

    Toen ik gisteren aan m'n motor ging sleutelen, kwam ik tot de ontdekking dat mijn rechterstepje enorm wiebelt. Dat komt doordat een van de ringen waarmee'ie vast zit gebroken is. Hij zit dus nog maar met één ring vast, waardoor'ie flink kan wiebelen. Nu wil ik het stepje uiteraard gaan...
  5. Wormaap

    Dé LimboCl@n - Deel 56 - Kunnen ze dan niks alleen?

    S4R en Duuclady zijn terug van weggeweest, het feest kan weer losbarsten *O* In het vorige topic is Roland begroet op onderstaande motor *O* LimboClan - Deel 56 - Kunnen ze dan niks alleen? Senior en Aaltje zijn terug van weggeweest *O* Als je het...
  6. Wormaap

    Stalen remleidingen voor CBR600F1 (PC19)

    Aangezien het remmen van mijn CBR600F1 me enigszins tegenvalt, zelfs nu ik er Ferodo Sintergrip blokjes op heb laten zetten, ben ik aan het overwegen om er stalen remleidingen op te zetten. Het doel is voornamelijk meer gevoel in de rem, met name de voorrem is ontzettend sponzig. Nu ben ik...
  7. Wormaap

    Gezocht: Hip vizier voor Schuberth R1

    Google helpt mij niet... Ik ben op zoek naar'n tof, hip vizier voor mijn R1. Het enige dat ik kan vinden is een 'gewoon' getint vizier, en een normaal helder vizier. Aangezien ik in de zomer wel hip moet zijn, ben ik eigenlijk op zoek naar een spiegel- of iridiumvizier. Heeft iemand enig...
  8. Wormaap

    Limbocl@n - Deel 50 - Jubileum! (Maar zonder Mielemeneer)

    Dé LimboCl@n - Deel 50 - Jublieumtopic! De eer van het jubileumtopic gaat naar een newbie, waar gaat het heen met de wereld!? Gewoon, rondjes om de zon... Als je het hier niks vindt dan kan je altijd nog bij www.limburgrijders.nl gaan kijken :X De spammers hier Meisje...
  9. Wormaap

    Gezocht: Ge-/misbruikte kneesliders

    Aangezien mijn ma nogal ongerust is m.b.t. motorrijden, wil ik een flauw grapje met haar uithalen, door na een rijles langs te wippen met totaal afgeragde kneesliders, en haar te melden dat KD'en heel normaal is, en je het gewoon op je les leert. Hiervoor heb ik dus wel'n setje afgeragde...
  10. Wormaap

    NAKS vervangen op CBR600F1 (1987)

    Beste medeforummers, ik heb een prangende vraag :) Van een collega kan ik voor een appel en een ei een CBR600F1 uit 1987 overnemen. Hij meldt echter dat de nokkenasketting wat rammelt. Dit lijkt een gevalletje 'NAKS kapot'. Nu kan ik van dit type nergens een handleiding vinden voor het...
  11. Wormaap

    Wormaap

    Goedemorgen! Na een tijdje lurken heb ik mij dan ook maar eens geregistreerd :) Zoals je kan lezen noem ik mijzelf op het grote, boze internet Wormaap, maar je mag me ook gewoon Ron noemen :P 23 jaar oud, werkzaam bij een grote IT-dienstverlener, en sinds een tijdje druk aan het lessen om het...
Terug
Bovenaan Onderaan