Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Motor-Meester

    Overtochten boeken?

    Ik zit met een vraag: komende zomer wil ik graag een trip maken door Noord-Frankrijk, Engeland, Ierland, Schotland etc.. Nu heb ik verschillende verhalen gehoord over het op tijd moeten boeken van de overtochten. Wie heeft ervaring met het ter plekke boeken van een overtocht? Op tijd...
  2. Motor-Meester

    DB-killers in het buitenland

    Wie o wie weet hoe er in het buitenland wordt omgegaan met het wel of niet hebben van DB-killers? Ik liep even een rondje om mijn nieuwe bike voor de laatste inspectie, even de DB-killers monteren.... :X Het zijn Leovince SBK uitlaten (carbon) en zo te zien zonder type-goedkeuring. Op mijn...
  3. Motor-Meester

    Accu overleden?

    Hoi mede doorrijders ;) Vandaag wilde ik mijn GPZ500 eens even starten. Ding staat te koop en het zou een mooie boel zijn als hij bij een proefritje niet wil lopen.. Maar starten.., :N Niet dus. Accu gemeten, netjes 13,4 volt. Nogmaals meten, maar dan bij het starten, en zakt helemaal weg...
  4. Motor-Meester

    Politie gebruikt gegevens van TomTom

    Lekker dan...: link. Toch allemaal maar aan de Garmin dan :+ De tekst: AMSTERDAM - Verschillende politiekorpsen gebruiken de informatie van TomTom-gebruikers om zo te bepalen waar ze op snelheid moet controleren. Dat bevestigde een woordvoerder van TomTom woensdag naar aanleiding van...
  5. Motor-Meester

    Heeft iemand een kettingpons te leen, omgeving Groningen?

    Ik heb een nieuwe kettingset besteld en binnengekregen, maar helaas heb ik geen kettingpons. Nu kan ik het wel met de flex doen :+ , maar uit ervaring met trapfietsen weet ik dat je soms aan het passen bent of er nou toch niet weer een schakeltje bij moet. Als ik de flex in de ketting zet, kan...
  6. Motor-Meester

    Iemand ervaring met 'aftermarket' digitale klokjes?

    Hallo! Zijn er onder jullie mensen die zelf zo'n klokje hebben gemonteerd ergens op het dashboard? Ik vind het soms namelijk knap vervelend dat ik niet weet hoe laat het is als ik aan het rijden ben. En aangezien we niet allemaal enkel voor de lol rijden en niet op de tijd hoeven te letten...
Terug
Bovenaan Onderaan