Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Speedy_J
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Speedy_J

    Stomme KTM! Superduke 990 (electrisch probleem)

    Hoi! Ik loop vast. Onlangs liep het monster snel, rap, mooi en duidelijk. Een week later lijkt het op een zombie. Als ik de KTM Superduke 990 2006 op contact zet gaan de lampen aan, ik hoor iets wat lijkt op een brandstofpomp (maar net anders, korter) en tweemaal een zachte piep piep (da's ook...
  2. Speedy_J

    SuperDuke 990 2006

    Kenmerken Adverteerder : Particulier Type motor : Naked bike Motorvermogen (kW) : 35 Bouwjaar : 2006 Kilometerstand : 31000 Motorinhoud : 990 Aantal Cilinders : 2 Beschrijving Deze super oerdegelijke en onverwoestbare Duke staat te koop. De Duke is voorzien van een Rottweiler...
  3. Speedy_J

    TM 250 2008

    Afgelopen winter grote beurt gegeven - alle lagers vervangen - NIEUWE HGS voorbocht - ketting en tandwielen vervangen - plastic vernieuwt - voor en achter vering gereviseerd - Zuiger ong 20 uur oud, blok olie vervangen - diverse plastic zoals ketting geleiders vervangen. - ketting geleider...
  4. Speedy_J

    Supermoto Prinsbernardhoeve (zuidlaren)

    Hoi, ik wil een een Supermoto indoor gelegenheid te creëren in de Prinsbernardhoeve (Zuidlaren). Misschien meerdere dagen en/of demo wedstrijden. Vrijdag ga ik in gesprek met diverse popo's om de mogelijkheden te bespreken. Mijn vraag is: Wie denkt geïnteresseerd te zijn om indoor te...
  5. Speedy_J

    Indoor training Supermoto

    Op woensdag 31 oktober is er een indoor supercross training in Zuidbroek onder leiding van Jan Postema. De training zal zijn van 8.30 en is tot 11.00 uur deze groep is gereserveerd voor 20 supermoto rijders dus wees er snel bij want vol=vol. Inschrijven gaat via www.jpmx.nl en dan onder...
  6. Speedy_J

    Originele Husqvarna 510 SMR dempers incl blackbox

    Biedt u maar! Zijn in nieuwstaat, dus ongebruikt!
  7. Speedy_J

    AMB Transponder

    Voor gebruik bij officiele KNMV Supermoto wedstrijden. Heb je een goeie, laat het mij weten.
  8. Speedy_J

    KTM LC4 640 Supermoto

    Wegens overstappen naar een ander merk staat mijn KTM staat te koop bij Speedhouse.nl! Helemaal onderhanden genomen en zo goed als nieuw. Nog jaren plezier mee te gaan! Voor meer info neem contact op met www.speedhouse.nl KTM 640 LC4 Supermoto Bj: 2006 Op kenteken in 2007 Volledige...
  9. Speedy_J

    Supermoto voorjaars rit Groningen

    Supermoto Drenthe / Groningen Komt ook als supermoto rijder. :]
  10. Speedy_J

    KTM Combatsuit

    Bij deze verkoop van een 1-delig race pak met titanium sliders op elleboog en schouders. Rug bult en 2paar knie sliders KTM maat 52 voor personen van 1m70 tot +- 1.90. (70-80Kg) Vorig jaar gekocht in augustus bij de KTM dealer voor € 1100. Aantal keren gedragen geweest, zonder enige schade...
  11. Speedy_J

    Wie heeft bij de nationalen #284?

    En wil deze met mij ruilen? :) Het zou heel mooi zijn, want dan heeft mijn team opeenvolgende nummers. :] Ik wil dus graag nr 284 voor volgend jaar gaan gebruiken bij de nationalen.
  12. Speedy_J

    Groningen/Noord Drenthe SM tour

    Moi! :+ Ik wil a.s. zondag een stukje touren met wat andere SM's. Mooie bochtjes nemen, stukjes offroad en ergens een bakkie leut doen. Wie komt? :Y - Jurrien9 - Martin - Sander (mss) - Bas1000 Meer? Verzamelen Ikea Groningen om 13.00 uur
  13. Speedy_J

    Supermoto Drenthe / Groningen

    Moi! Wie rijden er allemaal in de omgeving een SuperMoto? Ik wil wel een keer met zijn allen rijden of een keer gezellig wat drinken, ervaringen wisselen of samen een keer naar Pottendijk of tussen Winsum en Garnwerd rijden ;-) Vorige rit was een succes. Dus dit keer opnieuw! Meeting doen...
  14. Speedy_J

    Carbon Air Intake

    Ik heb mijn Carbon Air Intake te koop. Komt uit de verpakking en is niets mee gebeurd. Reden verkoop: Ik vind het toch niet mooi staan bij mijn fiets (KTM LC4). Het is een universeel onderdeel gemaakt van hoogwaardig carbon. De Air intake zorgt ervoor dat de schijfrem meer koeling krijgt...
  15. Speedy_J

    Montage Air Intake voorvork

    Dames en heren, ik heb iets leuks besteld, ehter heb ik geen flauw idee hoe ik deze moet monteren. (zat ook geen montageshizzel bij) Heeft iemand een idee? http://www.race-styles.com/details.php?id=1202&kategorie=173&main_kat=33&start=0&sortfield=name&sorttype=asc&nr=
  16. Speedy_J

    Grunningse SM-ers

    Hey! Hoeveel SM-ers zijn er hier in het vlakke noorden? Ik ben zelf sinds kort een trotse bezitter. Het lijkt mij wel leuk om een keer iets af te spreken, touren, te rijden, stunten, wheely-en, ropn'en scheurn' en daarna een bakkie doen etc etc. Ik zal af trappen: wie kan komende zondag? :P
  17. Speedy_J

    Suzuki GSX 600 F 1996

    Wegens defect in mijn versnellingsbak heb ik 'de rest van mijn motor' te koop. Naast de standaard onderdelen ook enkele speciale items: - Acewell digitale cockpit + km kabel - Lucac superbike stuur (goud) - open K&N luchtfilters + filterolie (rood) - gespoten remklauwen (goud) - kleine...
  18. Speedy_J

    Laser Demper voor mijn GSX 600F uit '96

    Wegens een stomme valpartij is mijn demper dusdanig ingedeukt dat het op een high mount demper lijkt. :+ Ik zoek een leuke vervanger voor dit stuk ingedeukt blik.
  19. Speedy_J

    Blijvend electrisch probleem

    Ik heb een Suzuki GSX600F uit 1994. De zekering van de lampen brandt steeds door. maar de voorlamp blijft toch altijd branden. Waarschijnlijk is deze aangesloten op de accu. Na het vervangen van de zekering brand alles weer als nieuw. Niks kapot oid, maar na een paar minuten of km's is het weer...
  20. Speedy_J

    Suzuki GSX 600 'Budget Naked Projectje'

    Eerst hadden we dit: :] Toen kregen we dit: :+ Waardoor we dit kregen: :} En toen viel mijn vriendin ermee waardoor er niets van de kuipen overbleven. Vandaar mijn nieuw projectje: een Naked F-je! Wat heb ik gekocht: - Lucas Superbike stuurtje - "Risers" -...
  21. Speedy_J

    Hoe maak ik een stuntbike?

    Toppers, na vele jaren en enkele valpartijen, ben ik van plan om vaker te gaan vallen. Ik wil wat ouwehoeren etc op mijn motor. Ik wil dus van mijn ratbike gsx600F en soort stuntbike maken. Is dit mogelijk en zo ja, wat zijn dan eisen aan een stuntbike? Krassen zitten er al op iig ;)
  22. Speedy_J

    Doe mij die Gixxer!

    Hallo, mijn 600 F heeft mij trouw geleerd hoe ik een motor moet beheersen. Nu ben ik op zoek naar iets snellers. Het liefst deze gixxer Yoshi Maar dat is me nog te prijzig. Vandaar dat ik op zoek ben naar een Gixxer vanaf '98 met 600cc of 750cc. Prijs mag liggen rond de 3000 a 5000. Wie o...
  23. Speedy_J

    Soes met longonsteking

    Mijn Soes GSX600F loopt slecht. Hoe het precies is gekomen weet ik niet, maar schoot er in één keer in... Hij loopt slecht door zijn gehele toernbereik...onderin valt het nog mee, maar het heeft wel es beter gelopen. De volgende stappen heb ik doorlopen: * nieuwe bougies (nat weer, vrieskou...
  24. Speedy_J

    Suzuki GSX 1100 R

    Dag motorgekken... Ik heb nu al een kleine 3 jaar een motor en benut deze dan ook ten volle. Het is een lieve GSX 600F uit 1994. Er is helemaal niets mis mee, en het is altijd starten en lopen. Nu wil ik voor komend zomer sparen voor iets anders. Speurend op het net, kwam ik het volgende...
  25. Speedy_J

    Wisselende voltage? Lawaai op 2 wielen

    Speurend voor de gein op zolder kwam ik een luchthoorn tegen. Deze begint met weinig toeren, tot een hoog toerental met een bult lawaai. Dus ik, niet nadenkend, monteer hem op de motor. Na een paar dagen spelen, boze buren, lachende mensen langs de kant trad er een probleem op. Hij deed het...
Terug
Bovenaan Onderaan