Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wezzel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    TKG: VholdR helm camera

    Toevallig nog iemand die een VholdR heeft liggen voor een zachte prijs? ik hoor het graag!
  2. W

    tekoop: KX250 Enduro 1993

    Te koop aangeboden: Een KX250 Enduro van 1993, in 1995 op kenteken gekomen (origineel kenteken) het is niet de nieuwste, ik heb 'm gekocht met schakel problemen, deze zijn opgelost door een nieuwe schakelwals en een ander koppelingshuis te monteren, de motor schakelt en loopt goed, hij kan...
  3. W

    gezocht: KX250 blok / blokonderdelen 1993-1999

    Ik heb als opknap project een KX250 bij gekocht (had er al zelf al een) voor mijn broertje, die binnenkort zijn rijbewijs gaat halen. maar de verkoper heeft me nogal verkeerd ingelicht over de staat, met als gevolg dat ik er net achterkom, dat hij helemaal niet is gereviseerd, maar dat de...
  4. W

    Suzuki DR800S 1992

    Verkocht! *O*
  5. W

    compleet Produro systeem DR800s (met HRT voorbocht)

    Tekoop: Complete Produro set incl. HRT voorbocht, Produro set zelf is voor verschillende types motoren! (zie linkje onderin advertentie) Ik had hem i.c.m de bocht op een: Suzuki DR800s SR43 (model 1991 en nieuwer) bestaande uit: -HRT tuning voorbocht 3mm breder dan standaard (RVS)...
  6. W

    Set velgen Suzuki DR800 (SR43) + tandwielding

    in het kader van een grote opruiming... gereserveerd incl tandwiel wat er op zit ( bouten zijn wel al los gemaakt hoor *O* ) Set velgen voor de SR43 GERESERVEERD zwart metallic hart, zonder banden, wel met velglint. wiellagers achtervelg zijn nog geen 400km oud. wiellagers voor...
  7. W

    Endurosprint 2010 Eindhoven (Lansard)

    op 20maart wordt er vanuit de lansard een endurosprint gehouden, wie gaat daar kijken / rijden? De Landsard ik denk dat ik zelf smiddags ff langs ga. :9~
  8. W

    tuimelaar achtervering KX250 '98

    ik weet het, ik ben net nieuw hier, maar ik begin maar meteen goed.. een week geleden heb ik hem gekocht, er zat speling op de achterbrug, ik dacht in eerste instantie de lagering, kwam 2dagen geleden tot de ontdekking dat er een link van het linksysteem gescheurd is, en nu ben ik opzoek...
  9. W

    Wezzel

    Ff voorstellen, ik ben Johan, 23jr oud, woon in omgeving Eindhoven, ik rijd al een tijdje rond op een suzuki DR800s, en sinds een week geleden ook trotse eigenaar van een Kawasaki KX250 enduro uit '98. en nu ga ik weer verder met topics doorlezen :9~ oja, wel zo netjes: piccies
Terug
Bovenaan Onderaan