Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotoChaly
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    ZXR400 motorblok tikt hard na onderhoudsbeurt

    Laatst voor mijn vriendin een ZXR400 gekocht. Deze had blijkbaar nog wat achterstallig onderhoud, dus maar gelijk een grote beurt gegeven. Daarbij is aan blok het volgende gedaan: - Olie + filter vervangen - Koelvloeistof vervangen - Luchtfilter vervangen - Bougies vervangen - Kleppen...
  2. M

    Wat raad je aan als sportieve toermotor?

    Ik ben op zoek naar een redelijk sportieve motor welke ook goed geschikt moet zijn voor vakanties. Moet dus wel mogelijk zijn om koffers te bevestigen voor de bagage en het moet mogelijk zijn om een passagier mee te nemen. Beetje vermogen mag eigenlijk ook wel, met twee personen en bagage goed...
  3. M

    Stationair toerental loopt op tijdens rijden

    Heb sinds twee dagen mijn rijbewijs en dus nu lekker aan het toeren savonds op mijn suzuki gs500e :] Maar alleen heb ik een probleempje als ik een tijdje gereden heb (kwartiertje ofzo) en dan stil sta voor stoplicht bijvoorbeeld is mijn stationair toerental veel hoger, rond de 3000 toeren ipv...
  4. M

    Remklauw werkt niet goed (gs500e)

    Heb sinds een tijdje een Suzuki GS500E. Omdat ik nog geen rijbewijs heb stond die nu aantal weekjes stil in de garage. Alleen zat de remklauw nu helemaal vast (bleef al wel beetje hanger eerder). Dus die los gehaald en schoongemaakt en dat probleem is nu over. Maar wat me opviel is dat van de...
  5. M

    CB450S afknijpen

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een motor en een CB450S leek me wel wat. Alleen zijn degene die ik tegenkom vaak de 32kw uitvoering en niet de uitvoering die geschikt is voor licht rijbewijs (de 20kw versie). Is deze motor legaal terug te brengen waarbij het ook op het kenteken komt te staan...
  6. M

    Iemand die opleiding motorfietstechnicus doet?

    Ik wil misschien de opleiding motorfietstechnicus en vervolgens die voor 1e motorfietstechnicus doen. Alleen zou ik keer iemand paar vragen willen stellen die deze opleiding doet of al afgerond heeft. Bij deze opleiding werk je 4 dagen in de week en 1 dag school. Lijkt me allemaal wel leuk...
  7. M

    Remschoenen opnieuw bekleden

    Ik heb ik mijn Honda SS50 een trommelrem zitten van een Honda motorfiets. Nu weet ik zelf niet om wat voor type rem het gaat, maar de remschoen is helemaal op. Nu hoorde ik dat je dit opnieuw kunt laten bekleden. Weet iemand wat zoiets kost en waar ik dat kan laten doen? Liefst ergens in...
Terug
Bovenaan Onderaan