Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. --bloemkool--

    Arlen Ness COMBI Multiplex mt50 (vr. pr. €300)

    Hierbij bied ik mijn pak van Arlen Ness aan. Pak is me helaas te klein geworden, heb het pak gekocht toen ik 1.87m was en zo'n 80 kilo. Ben nu 10 kilo zwaarder met als gevolg dat het te strak zit. Altijd netjes onderhouden en schoon gemaakt. Heb altijd gereden met onderkleding dus het pak is...
  2. --bloemkool--

    Kilometerteller Honda XR500 stuk

    Hallo, Een vraag aan iedereen hier. Ik heb onlangs een xr gekocht maar de kilometerteller is stuk. Hij geeft niks aan in ieder geval. Waar kan ik nu gaan zoeken? Zou het bij het voorwiel kunnen zitten of zal het klokje zelf kapot zijn? Hoe kan ik hier achter komen? Hier nog een paar...
  3. --bloemkool--

    Büse Racing Handschoen

    Büse Racing Handschoen. Gaat in de verkoop omdat ik toch voor een zwart/wit pak ben gegaan, waarbij deze groene handschoenen niet passen. Handschoenen zijn niet gedragen en nog gewoon nieuw! Maat XL Winkelprijs: 84,95 Mogen weg voor 70,- 60,- Kenmerken: Hoogwaardig rundleder...
  4. --bloemkool--

    Te koop:Rug/backprotector

    Te koop aangeboden: Rugprotector/backprotector De protector is van hard ABS kunststof en gevoerd ventilerend textiel. Deze protector is bescherming voor rug en nieren in één. Geen losse niergordel meer nodig dus! Breedte van kunststof is ca. 18 cm breed bij ca. 65 cm hoog en het...
  5. --bloemkool--

    hallo iedereen

    even mezelf voorstellen. Ik ben kloy ik ga dit seizoen een motor kopen en wel ongeveer zoiets
Terug
Bovenaan Onderaan