Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Robbin506
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Robbin506

    uitlaatdemper universeel?

    voor mijn africa twin heb ik binnenkort een andere uitlaat nodig, nu de vraag, kan elke uitlaat op mijn motor maken? (kan alles zelf pas maken) of moet ik letten op speciale eigenschappen van de demper? :?
  2. Robbin506

    Biologic iphone case

    Gisteren in de post gekregen ook maar meteen gemonteerd. is netjes gemaakt, telefoon past er perfect in en voor zover ik kan beoordelen prima waterdicht. met zomer handschoenen blijft je telefoon gewoon bedienbaar. houder is draaibaar dus staand of liggend. voor mij...
  3. Robbin506

    MOTORCROSSERS GEZOCHT IVM VERMIST PERSOON!!

    er is een persoon vermist, vertrokken op de fiets en niet meer terug gekomen hoorde ik op de radio er is een groot gebied af te zoeken en ze zoeken motorcrossers om te helpen zoeken vandaag om half 3 volgens mij in de buurt van Heeze neem contact op als je mee wil zoeken...
  4. Robbin506

    Motorcrossers Gezocht IVM vermist persoon!!!!!

    er is een persoon vermist, vertrokken op de fiets en niet meer terug gekomen hoorde ik op de radio er is een groot gebied af te zoeken en ze zoeken motorcrossers om te helpen zoeken vandaag om half 3 volgens mij in de buurt van Heeze neem contact op als je mee wil zoeken...
  5. Robbin506

    valbeugels RVS voor XVR 750

    ik ben al een poosje op zoek naar een specifieke valbeugel voor mijn xrv (zie plaatje) Iemand? :?
  6. Robbin506

    Te Koop Loop of Sloop Honda CB 750 Custom

    Oldtimer uit 1980 leuke fiets, maar helaas geen tijd om deze nog op te knappen lopend weggezet 1 jaar geleden. accu is inmiddels overleden denk ik Mat zwart met breed stuur achterband zit er nog geen 1000 Km op (bridgestone batlax BT45R) goed voor onderdelen of restauratie...
Terug
Bovenaan Onderaan