Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MartijnCR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Voorjaarsmeeting 2016

    Goedenavond, Het wordt tijd voor de jaarlijkse voorjaarsmeeting. Ik heb wat navraag gedaan en heb 2 datum gekozen vrijdag 25 maart vrijdag 8 april Afgelopen jaar hadden we ook een datum staan maar die is ivm het weer verzet, dus voor mezelf houd ik daar wel enig rekening...
  2. M

    Het 125/250 Topic 25: We gaan keeringen vervangen

    Het nieuwe deel van 125/250 topic is weer gestart. wat ervooraf ging Het 125/250 Topic 24: We mogen weer buiten spelen. Het 125/250 Topic 23: Waar de lagers rond je oren vliegen Het 125/250 topic 22: WIE wordt de nieuwe knippenkoning?? Het 125/250 topic deel 21, "ik ben al zo moe"...
  3. M

    Kan geen reacties plaatsen op .mobi

    hallo oma even een vraagje ik heb motor-forum op me mobiel en kon eerst wel reactie's plaatsen maar sinds een tijdje niet meer. het enige wat ik nog kan is bekijken van reactie's. Iemand hier bekend mee of een oplossing zou handig zijn.
  4. M

    Tandwiel endurobak CR250 waar te krijgen?

    Ik moet een enduro bak hebben voor een CR250 of tenminste een andere 5de versnelling omdat ik langer wil kunnen doortrekken in 5. weet er iemand waar je losse tandwielen voor een endurobak kan kopen? bedankt
  5. M

    Honda CR250 Project

    .
  6. M

    Vertex 66.37

    Hallo ik heb een Honda CR250 met een Vertex 66.37. nou is mijn vraag is dit de laatste overmaat? :W
  7. M

    Framenummer ??? Honda CR HELP!!

    ik heb een CR250 met motornummer ME03E 57... uit 1995 (haynes bijbel) maar mijn framenummer is anders volgensmij mist er wat HMME032101767 duss iemand die hier meer koek van gegeten heeft? ps. zijn die framenummer uit haynes owners workshop manual US models?
  8. M

    Bougie cr250

    ik heb een Honda Cr250 ik rij er niet super veel mee af en toe in het weekend maar nu is al voor de 3de keer me bougie kapot gegaan er zit een NGK BR9ES in (geen slecht merk als je het mij vraagt) maar kan ik er een andere indoen die langer meegaat? en waarom kan dit? Martijn
  9. M

    Online webshop

    Ik ben op zoek naar online webshop's waar ik onderdelen voor mijn Honda Cr kan kopen Alvast bedankt :) Honda is hard
Terug
Bovenaan Onderaan