Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: QupiX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Q

    SV 650/1000N topic, deel III

    Welkom in deeltje 3 alweer van dit topic! Deze keer ook voor de SV 1000 eigenaren, zodat er nog meer leven in de brouwerij komt. Uiteraard wordt deze post nog aangepast met leuke banners en alle foto's, en linkjes naar handige sites etc. Lig alleen nu even voor pampus in bed dus jullie zullen...
  2. Q

    Kawasaki ZXR 750 velg + band

    Heb hier een vrij oud (lees: met afgebladderde verf) wiel staan van een ZXR750. Lagers zijn nog goed, dient dus wel overgespoten te worden. Voorzien van een Michelin Power Race band, maat 120/70 R17. Nog ongeveer 3/4 mm profiel. Eventueel ook nog de voorwielas erbij. Prijs: 30 euro?
  3. Q

    Honda CB750F diverse onderdelen

    Wegens de verbouwing van mijn CB heb ik wat onderdelen over waar ik niks meer mee ga doen! Namelijk: Origineel voorwiel + bijbehorende remschijven, dat toerentelgeval waar ik de naam even van kwijt ben en evt. remklauwen. Band is een Avon, nog ong. 4mm profiel. Prijs: 30 eurotjes...
  4. Q

    Honda CB750F 1982

    Jazeker, nog een project met een CB750 erbij. Heb m al een tijdje staan maar omdat er nu weer wat progressie in begint te komen heb ik besloten ook maar een topic aan te maken, ook handig voor de evt tips etc. Verhaal: Vorig jaar rond deze tijd (sterker nog, exact deze dag nu ik het me...
  5. Q

    Suzuki Bandit 600N uit 1995 - 1000 euro

    Hierbij bied ik mijn Suzuki Bandit 600N uit 1995 aan. Hij is zeker niet in topstaat, vandaar de lage prijs. Ik heb hem vorig jaar zomer gekocht als eerste motor, maar ik ga nu aan de ombouw van een CB750 beginnen en dus mag deze de deur uit. Het is niet zo dat hij weg móet, dus bij niet-serieuze...
  6. Q

    Honda CB750 F2 1982 - Olietank verwijderen

    Goedenavond forummers! Ik heb een vraag voor jullie waar ik zelf niet uitkom (na behoorlijk wat zoeken) en ook mensen uit mijn omgeving die wél veel verstand hebben van motoren weten het niet. Ik sta op het punt om een Honda CB750 F2 uit 1982 te kopen, voor niet al teveel geld. Dit omdat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan