Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lau1958
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lau1958

    Exan demper voor Xmax 400

    verkocht: Te koop aangeboden: Exan Ovan Carbon Cap uitlaat, pasklaar voor Xmax 400. - 2 verschillende DB killers Doe hem weg omdat het geluid toch wat te luid is als je 's ochtends door een stille straat weg rijd :z :r . Hij staat erg goed onder je Xmax, stuk kleiner als het origineel...
  2. Lau1958

    Nieuwe uitlaat Xmax 400

    Na lang aarzelen toch maar een Xmax 400 bemachtigd, uit Belgie gehaald :-) en mijn oude Xmax 250 gaat in de verkoop. De aarzeling lag meer in de prijs van de 400 :-( en de uitlaat die een of andere rare Japanner engineer blijkbaar nog had liggen, tjee wat een lelijk ding en wat past die niet...
  3. Lau1958

    Terug van weg geweest

    Hi allemaal ook ik ben een herintreder bij dit forum :W Ben zo'n 5 jaar geleden van de motor gestapt en heb een motorscoot aangeschat. Ik was na de 1e proef rit al verkocht :) Nou was en ben ik zeker géén hardcore motor liefhebber in de zin van het rijden maar kan wel genieten van de...
  4. Lau1958

    Accu

    Heb een nog net geen jaar oude X-Max. Gebruik hem zomers vaak maar herfst en winter minder. Soms een week of 4,5 niet. In novermber al een keer gehad was de accu leeg. Nu weer, terwijl ik een week of 3 geleden nog redelijk wat heb gereden. Uiteraard kan ik hem aan de druppelaar hangen. Maar is...
  5. Lau1958

    X-Max accu

    Hebben meer x-max rijders zoiets gehad: Nieuwe X-max mei-2010 2.500 Km mee gereden vorige weekend nog. Haal hem vandaag uit de garage en wil starten niks.... Dashbord licht wel op, maar startmoter draait bijna niet rond, veel klik geluiden maar verder niets. Hoe kan zoiets? Misschien per...
Terug
Bovenaan Onderaan