Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Fringilla jr

    Honda VT250F Loop of sloop

    Hallo best forumleden, Hierbij zet ik mijn Honda te koop. Heb er met veel plezier op gereden, maar moet nu de deur uit. De fiets ziet er nog zeer goed uit, maar schijn bedriegt.. Het blok is een keer warm gelopen en je kan begrijpen dat ie niet lekker meer loopt. Ik heb er zelf niet heel...
  2. Fringilla jr

    Honda VT250F 25kw Opknapper of donor

    Hoi, Ik heb hier een Honda VT250F uit 1983 staan. Er bijzondere fiets, zie je niet vaak iig. Alles ziet er nog zeer netjes uit, behalve de uitlaat dempers. Foto's volgen ASAP. Er is wat mis met het blok, zit een rikketikkert in. Ik heb me laten vertellen dat de kettingspanner van de...
  3. Fringilla jr

    Honda VT250F 26kw boehoehoe

    Beste leden, Heb een Honda Vt250F gekocht, netjes geimporteerd uit Duitsland door vorige eigenaar. Maar 1 probleem, wil er binnenkort op gaan rijden met licht rijbewijs. Nu staat er op de papieren dat ie 26kw is en 0.16 kw/kg heeft. ik wil hem graag verzeker alszijnde lichte motor. What to...
  4. Fringilla jr

    Groen als gras

    Beste motorliefhebbers, Ik ben Tim a.k.a. Fringilla Jr. Ik ben 18 jaar, heb gisteren een mooie Honda VT250F aangeschaft. In hele goede staat!Ik ben nog bezig met lessen, heb gelukkig bijzondere verrichtingen en theorie al gehaald. Binnenkort afrijden! Ik zit nog op de middelbare school, maar...
Terug
Bovenaan Onderaan