Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: LouisG
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    ktm LC4 640 kop verschillen met 660 kop?

    Hallo Ik heb een 2004 KTM 660 SMC met een gebarsten cilinderkop. Nu heb ik op ebay een vervangende kop gevonden die stond geadverteerd als 625 640 660 LC4 maar bij aankomst blijken er toch verschillen te zijn. De grootste is dat de 660 kop iets lager is dan de nieuwe. Zoals te zien is op de...
  2. L

    Gezocht: Kader/frame cb450sc (nighthawk) met papieren/kenteken

    Beste forumleden Ik heb een cafe racer cb450sc gekocht waarvan de documenten helaas verloren zijn gegaan. Mijn zoektocht om deze papieren terug te bemachtigen blijkt helaas niet vruchtbaar te zijn. Vandaar gezocht een cb450sc frame (of ander passend frame van een 400/450) gezocht met correcte...
  3. L

    Motorblok of motoronderdelen cb450K(1)

    Beste mensen Ik ben voor de restauratie van mijn cb450K1 op zoek naar een goed motorblok of onderdelen (ik heb een slechte krukas en kapotte cilinder) Heb je iets dan hoor ik het graag. Groeten LouisG
  4. L

    Suzuki SP370 carburatieprobleem

    Ik heb al jaren het volgende probleem met mijn suzuki sp370. Ik heb deze al 10j in bezit en heb al 10 jaar hetzelfde probleem. Namelijk als ik het van volgas het gas dichtgooi en de koppeling intrek dan valt hij stil. Als ik geleidelijk aan het gas verminder blijft deze wel mooi stationair...
  5. L

    Gevraagd XL600R motorblok (of bovenblok)

    Ik heb een defecte XL600R. Piston, cilinder nokkenas en klepstoters zijn schroot. Iemand iets liggen? Groeten LouisG
  6. L

    Saroléa 125cc ontsteking aansluiten

    Ik ben bezig met het in orde zetten voor een vriend van mij van een sarolea 125cc. Momenteel probeer ik de motor draaiende te krijgen, maar ik raak er niet aan uit hoe deze moet aangesloten worden. Uit het blok komt een kabel die volgens mij een bougiekabel is,of er toch heel sterk op lijkt...
  7. L

    K&L brug of toch een andere?

    Nadat de zoveelste datona/powerplus/hbm brug is beginnen lekken en niet meer vlot omhoog wilt heb ik vandaag de knoop doorgehakt, er moet een goede motorbrug komen! na wat rondkijken is mijn oog gevallen op de k&l mc655 belangrijkste twee redenen hiervoor zijn grote hefhoogte (120cm) en...
  8. L

    Valt deze krukastap nog te gebruiken?

    Ik heb een masai A300 (chinese rommel) in bezit waarvan de krukasmoer is losgekomen en de startkoppeling heeft het vliegwiel losgetrokken en de spie is hierdoor kapot gegaan. Er is schade aan de kruktap en vliegwiel (beide cones zitten putjes in). Valt dit op een of andere manier nog te...
  9. L

    CB750 EFI Turbo cafe racer ombouw

    Hallo, Nu ik even tijd heb tussen het werk door heb ik beslist even een topic aan te maken. Het begon allemaal toen ik eind vorig jaar een cb750f1 in onderdelen op de kop kon tikken. Het was oorspronkelijk de bedoeling om de motor om te bouwen naar een cafe racer voor dagelijks gebruik...
  10. L

    Saroléa 125cc "blauwe vogel" onderdelen vinden?

    Hallo Een kennis van mij heeft me een saroléa 125cc bezorgd waarvan hij graag zou hebben dat ik de electra in orde breng en laat draaien. Electra zal geen probleem zijn, maar het grote probleem is de contactpunten waarvan het stukje verenstaal gebroken is, deze sluiten bijgevolg niet meer...
  11. L

    Onderdelen cb750f1

    Wegens het wijzigen van plannen en ombouw naar een gsxr voorvork zijn volgende onderdelen te koop aangeboden: -Voorvorkkeerringen, nieuw in verpakking -Origineel contactslot, gebruikte staat -Dashboardje met lampjes, gebruikte staat -Set stalen remleidingen voor dubbele schijf, nieuw in...
  12. L

    Naafbreedte gsxr 1000 K1

    Ik heb voor mijn cafe racer cb750 een 2001 gsxr voorvork met klauwen en remschijven op de kop kunnen tikken. De bedoeling is om mijn originele spaakvelg te behouden en spacers te maken om de schijven passend te maken. Nu is mijn vraag of iemand met een 2001 (of andere k1) eens kan meten hoe...
  13. L

    CB350f frame

    Ik ben op zoek naar een cb350f frame, is voor in te schrijven in België maar nederlandse papieren zijn ook geen probleem! Hopelijk kan iemand mij helpen! Mvg Louis Ghijselings
  14. L

    GL1000 Heropbouw

    Nu ik wat vrije tijd heb omdat het cb350f project even stil ligt dacht ik ik zal maar even een verslagje op mf plaatsen. Nu de cb750f1 een zeer grondige ombouw ondergaat en de suzuki sp370 toch wat te licht is voor dagelijks gebruik was ik op zoek naar een nieuw brik als dagelijks vervoer...
  15. L

    CB350F compleet of in onderdelen

    Wegens te lastig om een goed frame met papieren te vinden mag dit ding weer de deur uit. Het betreft een roestige maar nagenoeg complete cb350f zonder papieren. Ik vermoed dat het om een nederlandse gaat daat in België de DIV geen informatie heeft over dit chassisnummer en er een nl keurmerk...
  16. L

    Hulp gevraagd ivm frame cb350f

    Hallo iedereen, even voorstellen, mijn naam is Louis Ghijselings en ik ben al enkele jaren in de ban van restauratie van oude motorfietsen. Momenteel ben ik bezig met de restauratie van een GL1000K1 en de ombouw naar caferacer van een CB750F1. Vorige week echter heb ik een aanbieding...
  17. L

    CB750 F1 motorblok

    Omdat een gebroken ketting mijn carters en versnellingsbak verwoest heeft ben ik dus op zoek naar een blok passend in een cb750 F1. Moet geen F1 blok zijn, moet gewoon passen. Onderblok is ook altijd welkom!
  18. L

    Voorvork suzuki sp370 uit elkaar halen

    Hallo, Ik ben begonnen met de restauratie van mijn suzuki sp 370 van 1978 en ik wil de voorvorkpoten uit elkaar krijgen want de poten moeten opnieuw verchroomd worden. Echter als ik aan de imbus onderaan draai dan draait deze gewoon door en komt niet los.Hoe kan ik deze loskrijgen zodat de...
Terug
Bovenaan Onderaan