Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Koopy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Koopy

    Te Koop : Motortrailer € 500

    Te Koop : Motortrailer. Betreft een trailer in zeer goede staat. Optisch, technisch en in gebruiks gemak. Dit kenmerkt zich door; *Opbouw van goede en degelijke materialen. *Alle slijtagedelen in zeer goede staat. * Heeft altijd binnen gestaan. *Zeer stabiel en door een laag zwaartepunt...
  2. Koopy

    Te Koop: Honda cbr 600rr pc40 2014 straat/circuit € 4250!

    Deze motor heb ik inmiddels 6 jaar in bezit. De motor komt oorspronkelijk uit 2007, maar 2 jaar geleden is er een compleet nieuw blok in gekomen. Niet omdat mijn oude stuk was gelopen, maar omdat het originele blok rond de 35.000 op te teller had. Toen hij eigenlijk groot onderhoud nodig had...
  3. Koopy

    rubberen hoesje haken paddockstand achter

    Morge Vraag me af of iemand ook weet dat er hoesjes te koop zijn voor de haken van een paddockstand achter? Zag af en toe wel 1 op de motorbeurs staan, maar niet de kans gehad iemand te vragen. Gaat me voornamelijk om het feit dat er geen kans is krassen op de achterbrug te krijgen. Tape...
  4. Koopy

    Vervangen koplamp cbr 600rr 2007

    Ik was benieuwd of iemand dit ook eens heeft gedaan en bepaalde tips of trucs heeft voor het model uit 2007. Ga de rechterlamp vervangen omdat ik een soort condens vorming door xenon heb gekregen Alvast bedankt!
  5. Koopy

    Koplamp Cbr 600rr 2007 tm 2009

    Koplamp Cbr 600rr 2007 tm 2009. Als iemand deze heeft liggen of weet waar ik er wat goedkoop aan kan komen graag even een post. Zie ze op internet voor gemiddeld 250 staan. Dat vind ik iets te veel vooral omdat ik alleen de linkerlamp nodig heb. Alvast bedankt!
  6. Koopy

    Fabbri DarkSmoke Kuipruit Cbr 2007

    Fabbri DarkSmoke Kuipruit Cbr 2007 Past op model van 2007 tm 2009 Gaat weg ivm met een lichtere versie. Prijs 50 euro, incl verzenden. Bellen kan altijd 0638137107
  7. Koopy

    Verlichting uitschakelen Honda 600 rr 2007?

    Mede forum gabbers. Op mijn motor heb ik xenon verlichting zitten. Wanneer ik de motor op contact zet, en de motor niet start gaat de verlichting aan. Om xenon aan te zetten is en flinke dot stroom nodig. En aangezien er geen schakelaar op zit om de verlichting aan of uit te zetten kan ik...
  8. Koopy

    Alpinestars Gp Plus handschoenen maat M blauw

    Alpinestars Gp Plus handschoenen Maat M blauw. Prijs 30 euro.
  9. Koopy

    Alpinestars Smx-r laarzen maat 42 blauw

    Alpinestars Smx-r laarzen maat 42 blauw. Zijn in gebruikte staat. Prijs 65 euro.
  10. Koopy

    Alpinestars combi pak mx 1 mt 46/48 wit blauw

    Alpinestars combi pak mx 1 mt 46/48 wit blauw Is in nieuwstaat. Ben zelf 1.80 en 73 kg. Pak zit goed, word verkocht ivm met andere kleur motor Prijs 300 euro
  11. Koopy

    Dark smoke kuipruit Honda 600rr 2007 origineel

    Te Koop Originele Dark smoke kuipruit van Honda Vraagprijs 50 euro
  12. Koopy

    Hoe demonteer ik gemakkelijk de koplampen van een Cbr 600rr

    Ik heb last van een waas aan de binnenkant van de lamp, wat geen condens is. Omdatt dat ik denk ik de waas aan de binnenkant er uit kan poetsen wil ik graag de lampen demonteren. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet ie toevallig een goede manier van handelen? Want na mn 1e blik denk...
  13. Koopy

    Xenon slaat uit in komplamp

    Ik zit met het volgende, Zins kort heb ik een motor waar xenon 8000k op zit. Heb dit zelf niet geinstalleerd, dat heeft de vorige eigenaar gedaan. Nu is het zo dat de xenon lamp een soort waas achter laat op de op de binnenkant van de komlamp. Ik denk dat dit door de warmte komt...
  14. Koopy

    Cbr 600rr 2007 reset zijn data steeds.

    Heb afgelopen weekend een 600 van iemand overgenomen. Na het rijden kwam ik er achter dat wanneer ik hem op het contact zet, uitschakel en visa versa hij steeds de tijd en trip meter reset. Orginele km blijft staan. Het maakt niet uit of de motor warm of koud is. Weet iemand waar dit aan...
  15. Koopy

    Cbr 600rr 2007 bewaart date niet

    Heb afgelopen weekend een 600 van iemand overgenomen. Na het rijden kwam ik er achter dat wanneer ik hem op het contact zet, uitschakel en visa versa hij steeds de tijd en trip meter reset. Orginele km blijft staan. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Motor is voorzien van...
  16. Koopy

    Alpinestars Combi Pak Mx 1 / Blauw-Wit

    Te Koop Alpinestars combi pak. De maat van de jas is 52 De maat van de broek is 50 Zelf ben ik 75 kilo en 183 maar het pak is mij iets te groot. Verkeert in goede staat en wordt na elke keer rijden schoongemaakt en ingevet. Prijs: 300 euro 0638137107
  17. Koopy

    4* ART Abus Schijfremslot Granit Sledg 77 slot van Abus

    Beste forumledem/bezoekers. Ik bied hierbij dit artikel aan omdat ik dit gewonnen heb tijdens de Droomteam Competitie 2011. Ik ben met mijn team “Koopy's DreamTeam“ met 1489 punten op plaats 27 geëindigd. Daarbij hoort dus deze prijs, maar aangezien ik al voorzien ben van goede sloten...
  18. Koopy

    4* ART Abus Schijfremslot Granit Sledg 77 slot van Abus

    Beste Forumleden/bezoekers. Ik bied hierbij dit artikel aan omdat ik dit gewonnen heb tijdens de Droomteam Competitie 2011. Ik ben met mijn team “Koopy's DreamTeam“ met 1489 punten op plaats 27 geëindigd. Daarbij hoort dus deze prijs, maar aangezien ik al voorzien van goede sloten, is...
  19. Koopy

    Tk de zoveelste R6 2001, maar Nu wel Echt de Mooiste.

    Te Koop: Yamaha R6 2001. Kleur Blauw. Type Supersport Zins 2 jaar ben ik de teigenaar van deze motor. De reden dat ik haar nu op internet zet is meer om eens te kijken of er ook andere liefhebbers voor zijn. Hier een lijstje van de extra items die erop zitten, *Hyperpro...
  20. Koopy

    Props voor Hyperpro

    Bij deze de complimenten voor Hyperpro. Vorige week ging met stuurdemper stuk, het cilinder systeem waardoor ik alle olie en demping dus kwijt was. Na een belletje en uitleg(een onderdeel was los gegaan, waar dit niet mag) mocht ik em opsturen. Nu nog niet een week later heb ik em weer...
  21. Koopy

    Relais of weerstand R6 2001?

    Mijn led knippers doen ongregelmatig Wat is voor mijn type motor het beste om aan te schaffen, en het makkelijkst te monteren. Weet iemand ook wel type/amp/ etc Zie zoveel termen staan over dit onderwerp dat het wat een dicht bos is. Plaats er daarom nogmaar een boompje bij...
  22. Koopy

    Tunen via luchtfilter

    Graag wil ik lowbudget wat meer sound uit mijn motor te halen. Wat is het beste filter wat ik kan aanschaffen en wat is dan de gebruikelijke procedure kwam handelingen die ik moet doen om haar goed te laten lopen... Of dat ding erachter en blazen genoeg...? Het betreft een r6 uit 2001 Gr
  23. Koopy

    Power Commander R6 2001

    Morgen Ik ben misschien van plan een compleet acra systeem voor mijn r6 te kopen. Nu kreeg ik van een ander member de tip om daar ook gelijk een ander filter en PC bij te monteren voor de prestaties. Nu wil ik graag eerst weten of de PC echt nodig is, of dat het met goed afstellen ook...
  24. Koopy

    Afdichten/Verwijderen Voetsteunen Passagier

    Avond... Is het mogelijk om de passagiers steunen te verwijderen, en daar afdekkapjes voor te kopen? Weet dat het bij veel nieuwe modellen mogelijk is. Maar nu rijd ik een r6 2001 en tsja, die is alweer 10 jaar oud. Ben benieuwd naar de mogelijkheden(uitlaatsteun), sites oid, Alvast...
  25. Koopy

    TK Setje Knipperlichten

    Setje knipperlichten te koop Voor hotboddies Achter vierkante Komt van een r6 2001 Met witte glazen, in gebruikte staat 20 euro, incl verzenden (voor foto's graag een mailtje, weet nog steeds niet hoe ik moet uploaden) :?
Terug
Bovenaan Onderaan