Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 1961_Erik
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 1961_Erik

    Te koop: Rox Risers (stuurverhogers)

    Iemand hier interesse in een set Rox Risers (stuurverhogers) ? Type: SPEED FX 28mm Low Pro type 3R-P2PPL. Kantelbare risers die je stuur met 4,4cm (1.75 inch)verhogen, en ook naar voor en achter verstelbaar maken. Zo vind je altijd de prettigste positie. Te gebruiken op 28 mm...
  2. 1961_Erik

    Foldy-Car motortrailer, geschikt voor twee motoren

    *** Verkocht en zondag 4 oktober opgehaald *** Altijd al op zoek geweest naar een motortrailer, maar tot nu toe daarvan af gezien omdat zo'n trailer de rest van het jaar zoveel ruimte in neemt? Dan is dit een bijzonder fijn compromis: Een in goede staat verkerende Foldy-Car...
  3. 1961_Erik

    't gaat 'm niet worden...

    Ook ik zet m'n OVB niet om in een definitief. -O- Ik blijf fijn meelezen, ooit gaat het er een keer van komen :+ . . . . . . . "O, ben jij die gast die al die jaren alleen OVB heeft gestaan?"
  4. 1961_Erik

    Gezocht : Foldy Car (de)montage instructieblad

    Wie kan me helpen aan een (de)montage instructie van de Foldy Car. Liefst digitaal. Ik weet overigens hoe deze in-en uit elkaar moet, het is inderdaad geen rocket science. Maar met de officiële demontage instructie erbij is e.e.a. helemaal compleet. Iemand die nog zo'n kar heeft en mij...
  5. 1961_Erik

    te koop : (nieuwstaat) 1 x Macna Oasis Jack, maat : 3XL

    Jas van sterke C-touch met ballistsiche verstevigingen op schouders en ellebogen. • Aparte uitneembaar ademend waterdicht Raintex membraan en thermo voering. • CE protectie. • Ventilatie openingen. • Side-eye reflectie. • Vision vest voorbereid. • Coat hanger. Dik jaar terug zowel broek als...
  6. 1961_Erik

    Vrijdag 20 mei...rit ihkv "Doe een wens stichting Nederland"

    :W Allemaal. Zat net ff te lezen op het KTM LC8 forum...en las dit bericht : Dacht : ik plaats hem ook ff op deze plek. :Y Doeg ! Erik.
  7. 1961_Erik

    tbv KTM LC8 950/990: set LEO VINCE 7546A incl.Y-stuk

    Te koop : T.b.v. KTM LC8 Supermoto Z.g.a.n. set LEO VINCE type 7546-A uitlaten inclusief Y-stuk. Gekocht door mij in juni 2010. Hebben tot eind mijn rijseizoen (medio november 2010) op mijn KTM LC8 SM-T gezeten. Slechts dikke 4 maanden gebruikt. Verkoop ze omdat ik...
  8. 1961_Erik

    Op zoek naar : Kushitani Akira Mesh Jacket

    Zoek 2de hands Kushitani Akira Mesh Jacket, maat 3XL. Weet dat ze o.a. via MotoPort en Moto24 € 189,= nieuw kosten, maar misschien heeft iemand er een die hij kwijt wil ?
  9. 1961_Erik

    Motorgoedkoop

    Hallo mensen, Ik heb 14 mei een setje LeoVince's besteld én betaald bij/via Motorgoedkoop. Kreeg keurig berichtje terug : bedankt voor de order, levertijd is ca.3 weken. Op 10 juni maar eens gemailt naar ze. Was immers al de 4de week. Krijg antwoord : "van de fabrikant gehoord dat ze na...
  10. 1961_Erik

    Motorvriendelijk hotel/herberg in regio Tilburg ??

    Engelse motor-kennisen van me gaan mid juni na een rit door Duitsland op weg naar huis langs de Efteling en zoeken daar in de buurt een motorvriendelijk onderkomen, waar ze hun twee motors veilig kunnen stallen. Straal van 20-25 km is geen punt. Iemand die iets weet waar ik ze op kan...
Terug
Bovenaan Onderaan