Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: icey
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. icey

    Belastingvrije Honda VF500

    Niet echt de gunstige tijd om een motor te verkopen maar toch : Ik biedt aan een mooie en belastingvrije Honda Vf500 die er nog erg goed uitziet motor heeft bijna 46000km op de teller staan en wordt gebruikt voor woon/werk(20km) Hij rijdt erg fijn en makkelijk en is goed onderhouden en...
  2. icey

    Honda VF500

    Te koop aangeboden een mooie en Belastingvrije Honda VF500 van bouwjaar 1985 Motor rijdt zeer goed en ziet er voor z'n leeftijd ook nog erg goed uit Als gescheiden vader van 3 kinderen gaat de motor in de verkoop zodat er een auto voor in de plaats kan komen(wil best inruilen op opel...
  3. icey

    vloddercross

    zondag 17oktober is er in glanerbrug(amsveenweg) weer een vloddercross misschien niet ontopic wat betreft motoren maar toch altijd leuk en gratis min of meer een autorodeo waar het elk jaar best druk is begint om 10.30 einde is meestal rond 18.00uur google anders op vloddercross 2010
  4. icey

    icey stelt zich voor

    Hi ik ben Frank"icey"Visser ben 35 jaar en woon in Overdinkel Ben vader van 3 kids namelijk een twins Timo en Tessa en dochter Rebecca van 6 Heb sinds juni weer een motor een Honda vf 500 van bwj.1985 dus alweer 25 jaartjes 29 augustus ga ik voor de eerste keer naar megameeting lijkt me echt...
  5. icey

    mijn vf 500

    eindelijk wat foto's van mijn honda vf 500, bouwjaar 30 juni 1985 dus morgen is hij precies 25 jaar jong : en ook ff een foto van mezelf en me motor :
  6. icey

    honda vf 500 f2 rijder

    he he het heeft een aantal maandjes geduurt maar eindelijk heb ik me motor een Honda Vf 500 F2 interceptor, ik zal binnenkort een foto maken en plaatsen. hij is van eind juni 85 dus bijna belastingvrij, ben meer een lezer dan een poster hier maar zal me vaker hier vertonen,motor en ik rijden...
Terug
Bovenaan Onderaan