Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: emielduine
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    suzuki gsx 750 es bj:1993

    Hallo mede forumers, Momenteel ben ik bezig met het motorblok van mijn suzuki gsx 750 es uit 1983. Dit blok ligt momenteel op de werkbank met de cilinderkop eraf en de cilinderbank eraf aangezien dit blok nogal wat olie verbruikte als ik ermee ging rijden. Ik ben op zoek naar in ieder...
  2. E

    rf 900 r met toerental problemen

    Hallo mede forumers, Sinds kort ben ik in het bezit van een Suzuki rf900r maar deze heeft een probleem: Als de motor loopt en je geeft even gas dan zakt deze terug maar blijft een tijd bij de 2000 toeren hangen en na een tijdje wachten valt deze dan terug naar stationair toerental...
  3. E

    hikkende tweede versnelling suzuki gsxr750w

    Hallo mede forumers. Eerst even voorstellen mijn naam is Emiel Woonachtig in het mooie Friesland en ik rij een Suzuki gsxr750w uit 1995. Sinds kort vertoont mijn Suzuki als ik doortrek in de tweede versnelling hikkende capriolen, het is alleen in de tweede versnelling en is niet een...
  4. E

    vraag m.b.t. bekleden buddyseat yamaha maxim 750

    Hallo beste mede motorfanaten, De vraag luidt als volgt: zijn hier ook mensen die een goedkoop adresje weten om een buddyseat van een Yamaha maxim te laten bekleden en wat zoiets ongeveer kost. In de buurt van Leeuwarden of omgeving. Of iemand die een buddyseat overtrekje heeft voor...
  5. E

    Yamaha maxim 750 uit 1983

    Hallo mede motor-forum ers, Mijn naam is Emiel Duine 33 jaar oud en ik rijdt bijna dagelijks motor. Ik zit met een klein probleempje waar ik niet helemaal zeker van ben. Ik ben in het bezit van een Yamaha maxim 750 uit 1983. Een prima fiets alleen heeft deze nogal wat carter druk, na...
  6. E

    vraagje mbt uitlaatspruitstuk gsxr750w uit 1995

    Hallo beste mede mf ers, Ik vraag mij af welk uitlaatspruitstuk 4in2 er op een gsxr750w uit 1995 past behalve de originele 4in1 uitlaat die er nu opzit? Mijn bedoeling is om de 4in 1 die er nu opzit te vervangen door een 4in2 uitlaatspruitstuk zodat ik dubbele dempers heb . Volgens mij...
  7. E

    vraagje over HD LIBERATOR BJ:47

    Hallo beste mede mf ers, Allereerst wil ik mijzelf even voorstellen hier, ik ben dus Emiel en in het bezit van een gsxr750w uit 95 en een gsx400e uit 83. Ik rijd zelf bijna dagelijks motor en ben best handig met sleutelen/onderhoud al zeg ik het zelf. Ik zit met een vraag over een...
  8. E

    gsx400e electrische problemen

    hoi mede mf ers ik ben emiel en zit even met een dillema ik heb een gsx400e die verder perfect rijdt deze motor heb ik voor de wintermaanden om toch te kunnen rijden maar nu komt het ik heb een nieuwe accu gekocht geplaatst en rijden tot laatst toen zou ik ook even vlug weg niet starten op...
  9. E

    gsxrw 750 bj:95 van een enkel naar een dubbel uitlaatsysteem

    Allereerst iedereen hier de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar !!!!! :] ik lees overigens meer hier op het forum dan dat ik post maar ik zit nu toch met een probleempje . :X ik rijdt op een suzuki gsxrw750 uit 95 met een uitlaatsysteem voor een enkele demper aan de rechterzijde zo...
  10. E

    motorblok gpz 500 kawasaki

    te koop wegens over compleet motorblok gpz 500 zonder ontsteking deze is stuk gedraait met stationair draaien en de magneet platen zijn uit het vliegwiel gestuiterd verder is het blok goed en compleet op de ontsteking na dan t e a b kan tevens ook in losse onderdelen verkocht worden
  11. E

    stotteren gsxr750w

    hoi ik ben vandaag een stukje gaan rijden niks aan de hand . todat ik terug reed ,als ik plankgas doortrok in de eerste en tweede versnelling was er niks aan de hand en als je dan plankgas de rest van de versnellingen afwerkt begint het feest ?????? het lijkt net of de motor de vlotterkamers...
  12. E

    gsxr w 750 96

    hoi alle mf ers ik zal mij eerst even voorstellen , ik ben emiel 30 jaar en helemaal weg van motorrijden ik kom uit het noorden van het land . zelf heb ik een suzuki gsxr w 750 uit 96 met nog geen 25 000 km op de klok . alleen nu komt het verhaal deze machine heeft wat schade aan de...
  13. E

    emiel duine even voorstellen en gelijk al een probleem

    hoi iedereeen ik ben emiel duine en rijdt op een kawasaki gpz500s uit 1992 ,momenteel rijdt deze niet . het probleem is het volgende als ik de motor op contact zet kan ik normaliter het licht inschakelen, toeteren ,richting aangeven en de start motor bedienen dit was eerst allemaal goed todat...
Terug
Bovenaan Onderaan