Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. caferacerlemmer

    KTM RC 8 1190

    Hallo Er zijn vast wel een paar mensen die hier wat informatie over willen geven Mijn maat wil een KTM RC 8 1190 aankopen bouwjaar rond 2008 Wat zijn de belangrijke punten waar je op moet letten. :? :? :? :?
  2. caferacerlemmer

    kmkabel

    Vraagje mijn km kabel gaat bij de teller bijna recht(komt hij precies op de koplamp) naar beneden maar zijn er ook kabels die bovenin flexibel zijn of met een knik?
  3. caferacerlemmer

    tank gezocht

    is er nog iemand die een oude benzinetank heeft die hij niet meer gebruikt. ik heb er 1 nodig om mijn guzzi te testen als hij het doet. Mijn originele tank moet ik nog coaten aan de binnen kant en nog op kleur spuiten. :} :} :} :} :}
  4. caferacerlemmer

    riemen onder ducati 749 plaatsen

    Hallo ik moet nieuwe riemen onder mijn Ducati 749 zetten is er iemand die mij daar bij wil helpen en die dit natuurlijk vaker heeft gedaan
  5. caferacerlemmer

    motoguzzi caferacer

    Wie heeft er zin mijn guzzi weer aan de praat te maken en mijn bedrading weer goed aan te sluiten op de verlichting.(hij zit zo goed als in elkaar) natuurlijk tegen vergoeding.
  6. caferacerlemmer

    Harly Davidson XLH 1200 Sportster

    hallo zit te denken om een Harley-Davidson XLH 1200 SPORTSTER XL1200 XL 1200 (bj 1990) te kopen . is dit een goede harley ??(het blok heeft 1700km terug een revisie gehad) Ik zoek ook leuke ideeën voor deze harley
  7. caferacerlemmer

    dopje bobine

    is er misschien iemand die zo'n dopje heeft voor op de bobine en incl het rubbertje die onder het dopje de bougie kabel afsluit(linker foto)
  8. caferacerlemmer

    dopje bobine

    is er misschien iemand die zo'n dopje heeft voor op de bobine en incl het rubbertje die onder het dopje de bougie kabel afsluit(linker foto)
  9. caferacerlemmer

    ducati 749

    Na de winterstop de Ducati mar eens even gepakt nieuwe accu erin klein stukje gereden(2km) en wou hem de volgende dag weer starten maar deed niks. Dus Het volgende gedaan Vandaag nieuw benzinefilter gemonteerd maar wil nog steeds niet aan. benzine pomp nagezien maar doet het gewoon...
  10. caferacerlemmer

    moto guzzi 1000SP naar caferacer

    Vorige week deze motor opgehaald uit breda om hier de perfecte caferacer van te maken. even een kleine test laten doen bij VdBWorks .en volgens hem was het blokje goed. hiervoor had ik een cb 550 opgeknapt.
  11. caferacerlemmer

    luchtfilterrubbers cb550

    Wie heeft er nog van deze luchtfilterrubbers over? in die van mij zitten scheuren.ik heb alleen de korte nodig dus vier stuks. (op de foto staat het l uchtfilter waar ze op komen)
  12. caferacerlemmer

    Hulp gevraagd electrisch systeem CB550

    Wie o wie heeft er zin om mijn cb weer draaiend te maken of daarbij helpen ik zelf zie het niet meer zitten?
  13. caferacerlemmer

    Ducati 749

    Mijn vraag ik heb een ducati 749 gekocht,en nu wil ik er een boss open demper op doen kan dat zo of moet hij dan opnieuw afgesteld worden.?
  14. caferacerlemmer

    Racebuddy cb 550f

    Ik heb zelf een als nieuwe racebuddy van een cb 550 k maar deze past niet zo mooi op mijn cb 550 f. Wie wil ruilen of heeft er nog een goeie. Mijn buddy staat in mijn topyk
  15. caferacerlemmer

    binnenpoten cb

    Ik zoek nog 2 roestvrije binnenpoten voor een cb 500/550
  16. caferacerlemmer

    lamporen

    Ik zoek nog 2 lamporen voor een cb 500/550f
  17. caferacerlemmer

    balhoofd cb 550f

    Even een vraagje naar veel gepruts het onderste lagerhuis er uit gekregen. Maar boven in lijkt het ook dat daar nog een halfe ring in zit moet deze d,r ook uit voor mijn nieuwe conische lager.
  18. caferacerlemmer

    race buddy cb 550

    Zoek ook nog steeds een racebuddy voor een cb 550. Wie heeft er nog 1 en wil hem kwijt.
  19. caferacerlemmer

    oliekering voorpoten cb 550

    Zo deze week even proberen om de keringen van mijn voorpoten te vervangen. Als er tips zijn graag?
  20. caferacerlemmer

    poedercoaten

    Ik ga binnenkort mijn cb550 frame naar de straller coater brengen. Iemand idee waar ik op moet letten voordat ik hem er heen breng (zoals schroefgaten Enz.) Alvast bedankt
  21. caferacerlemmer

    race buddy cb

    Wie heeft er nog een race buddy voor een cb 550 Groetjes
  22. caferacerlemmer

    Race Buddy

    Hallo Wie heeft er nog een race buddy voor een cb 550 Groetjes
  23. caferacerlemmer

    Uitlaat

    Ik zoek eigenlijk nog een raceuitlaat voor mijn cb 550 caferacer. Ik heb wel 1 een 4 in 2 voor als ik niks anders kan vinden. Ik hoor het wel
  24. caferacerlemmer

    Caferacer lemmer

    Ik ben dus bezig om mijn eerste caferacer te maken heb dit nog nooit gedaan kan dus veel hulp en adviezen gebruiken
Terug
Bovenaan Onderaan