Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maarten666
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Maarten666

    RF600R Brandstof Tank

    Hierbij bied ik een brandstof tank aan voor de Suzuki RF600R. Bouwjaar '98 tm '97 Deze tank zou misschien ook op andere modellen passen, hiervoor zou ik de dealer even bellen of dat past. Er zit een klein beetje roest aanslag op de onderrand (zie foto), maar de tank is...
  2. Maarten666

    GSX-R 1000 K9 Sport katalysator liefst van Arrow

    Hallo, Ik ben opzoek naar een Sport / vervang Katalysator voor mijn Suzuki GSX-R 1000 K9, Het liefst van Arrow. Heb je deze of weet je toevallig waar ik ze kan halen? PM me even A.U.B. alvast bedankt!
  3. Maarten666

    Dijken rijden bij Rhene, over de marsdijk en rijndijk enz

    wie heeft er zin om aankomende zondag, 4 september dus mee te gaan touren/scheuren over de dijken bij Rhenen over de Marsdijk/Rijndijk enz. laat het ff weten, zijn van plan rond 12 uur weg te rijden uit Barneveld, kunnen natuurlijk ergens afspreken.
  4. Maarten666

    Motortoertocht 8 Mei 2010

    hallo allemaal, ik wil jullie even laten weten dat er 8 mei 2010 een motortoertocht is, we starten bij dorpshuis de essenbrucht schoonbeekhof1 3774DA Kootwijkerbroek. Zaterdag 8 mei kan er van 9:00 tot 10:00uur gestart worden De route is ongeveer 200KM lang. voor vertrek melden, dan is er...
  5. Maarten666

    is er binnekort nog een leuke rit op zondag?

    hallo, ik zou graag mee willen rijden met een leuke groep motor rijders, rij zelf de gixxer L0, hij is wel 25kw en gaat daarom niet veel harder dan 195km/h, ik toer wel vaker met vol vermogen rijders en dat gaat altijd nog goed, bochten etc. vind ik schitterend om vrij hard door heen te gaan...
  6. Maarten666

    Maarten666

    hallo allemaal, ik ben vandaag nieuw op dit forum, het leek mij eens leuk om in contact te komen met andere motorrijders;) ik ben zelf nog een vrij jonge motorrijder 9 april word ik 19. ik heb een tijdje een suzuki gsxr600 uit 1998 gereden en heb een paar weken terug de nieuwste gixxer...
Terug
Bovenaan Onderaan