Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rick-M
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rick-M

    Rev'it! Replica combi

    Wegens overstap op ander type motor, hierbij aangeboden een Rev'it! Replica jas en broek. Beide een aantal jaar gebruikt en hebben normale gebruikerssporen. Er is niet mee gevallen. Jas is maat 56, broek is maat 54. Kunnen aan elkaar worden geritst, maar jas kan ook aan een Rev'it! riem worden...
  2. Rick-M

    Rubber voetsteun opgezwollen door benzine

    Ik kwam vanmiddag thuis en rook van een afstand de benzine al. En jawel, onder mijn Wildstar lag een mooie plas. De aansluiting van de slang op de kraan was niet fijn meer en besloot incontinent te worden. Op zich geen probleem, maar mijn floorboard heeft een benzine douche gekregen en het...
  3. Rick-M

    Aanpassing voorvork Honda XL500S

    Sinds kort ben ik in het bezit van een Honda XL500S uit 1980. Deze is standaard voorzien van een 23" voorwiel met een enkele trommelrem. Dit stuurt en remt best ruk en daarom ben ik aan het kijken geweest naar een vervanging. Deze heb ik zaterdag gekocht. Het is een setje kroonplaten,vorkpoten...
  4. Rick-M

    Yamaha SR 250 Scrambler

    Hallo allemaal, Bij deze mij nog even kort voorstellen. Naam is Rick, 26 jaar oud, woonachtig in het mooie Twente. Over twee weken hoop ik af te studeren voor mijn studie MBO-4 Mechatronica. Via via een tijdje geleden een Yamaha SR 250 SE uit 1980 aangeboden gekregen. Heb er even over...
  5. Rick-M

    DB-Killer Leovince - BMW F800 GS verwijderen

    Een paar weken geleden heb ik een Leovince slip on demper gekocht voor de BMW F800 GS van mijn broertje. De standaard demper zag er veel te lomp uit en dempte te veel waardoor de motor klonk als een stofzuiger. Dus de Leovince er op geschoven en vastgemaakt. Komt een mooi donker, maar toch...
  6. Rick-M

    Motor voor erbij

    Ik heb al een prima motor, de KTM 990 SM. Onbenullig, retesnel en zuipt harder als de baas. Deze heeft een plekje in m'n hart verdiend en gaat niet weg. Daarnaast heb ik een Honda CBF125 in bruikleen. Saai, zuinig, goedkoop en betrouwbaar. Prima motortje voor ww-verkeer, maar verder kan hij...
Terug
Bovenaan Onderaan