Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hondafour
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hondafour

    Ik heb er ook een te koop

    Boldor 900 prima motor
  2. hondafour

    Kuip te Koop Honda Boldor

    Te koop een Kuip en M-stuur voor een Honda Boldor 750 of 900.
  3. hondafour

    kuip te koop voor Boldor

    te koop een kuip en M-stuur voor een Honda Boldor cb750f of 900f
  4. hondafour

    te koop Honda VF1000R onderdelen

    te koop Honda Vf 1000R onderdelen ik heb nog te koop enige VF1000R onderdelen . zoals Dynamo . Dynamo Kap de Zwarte zeg maar spanningsregelaar startmotor Achtervork. Olie koeler remunits .voor en met de bedieningsunit aan het stuur Koppelings unit niet...
  5. hondafour

    te koop onderdelen VF1000R

    ik heb nog te koop enige onderdelen voor een VF1000R , zoals nokkenassen .achterbrug , uitlaatcollector ,oliekoeler,enige electronica zoals de schakelaars ed
  6. hondafour

    te koop een middestandaard voor motoren

    te koop een middenstandaard voor motoren die dat niet hebben ,deze was gemaakt voor een HONDA VF1000R , maar zal ook wel passen op meerdere motoren
  7. hondafour

    boldor kuip te koop

    ik heb te koop een kuip van , en voor . een boldor , en Mstuur , wil desnoods de hele set wel ruilen voor een heel nette boldor lakset
  8. hondafour

    Race kuip met M stuur en Laser uitlaat

    ik heb te koop een Race kuip met Mstuur en Laser uitlaat wegens ombouwen van boldor naar naked bike ,ps voorpijp wegens afhalen van de motor niet meer in orde ! voor Honda boldor type.s laser voorpijp naar 4in1 diameter buitenmaats 70 mm
  9. hondafour

    te koop alle onderdelen van een VF1000R

    ik verkoop doordat er een drijfstang lager kapot is , alle onderdelen van een VF1000R . zoals voll kuip .tank .frame en alles wat daar aan vast zit !!alles in een keer meenemen kan ook voor een redelijke prijs ,voordat er veel verkocht is .
  10. hondafour

    er lekt iets bij mijn boldor onder het zadel !

    ik heb een 81 er boldor 750 , en daar komt zwarte troep uit 2 units onder het zadel en lekt op de accu .wat zijn dat voor dingen en is het link dat die troep er uit komt ? het is net teer.
  11. hondafour

    stuur schud heen en weer bij loslaten stuur

    mijn motor een cb 750 f boldor 1981 ! als ik het stuur loslaat bij zeg maar 40 a 50 km per uur , ik durf het stuur niet los te laten bij hogere snelheden !!dan gaat het stuur heen en weer schudden !!en als ik het dan weer beet pak merk ik er niks van ,ik had het bij de oude banden en nu met...
  12. hondafour

    tandwiel achter cb 750 f 1981 hoeveel tanden

    ik heb een vraag ? hoeveel tanden zitten er op een achtertandwiel van een cb 750 uit 1981 een zgn bol do.r!
  13. hondafour

    knallen in uitlaat bol dor 750 1981

    ik heb mijn motor opnieuw laten draaien na heel lang stilgestaan te hebben! als ik nu stilstaand gas geef naar 4a5000 toeren en ik laat het gas los hoor ik enige knallen in de uitlaat weet iemand waar dat door komt! bvd thnx
  14. hondafour

    stand van benzinekraan bol 750 1981

    kan iemand mij vertellen wat de standen zijn van de benzinekraan van mijn boldor 750 1981!ik zie wel een pijl! maar als je draait wijst hij of naar opzij , omhoog , of naar beneden , maar zie nergens dicht of open of reserve!!
  15. hondafour

    tikkend geluid bij deksel links 750 boldo.r

    kan iemand mij vertellen wat het tikkende geluid is ergens onder het deksel links op de motor? ik geloof dat daar de automatische vervroeger zit en de start motor aandrijver ,! als ik gas geef hoor ik het niet meer!de motor is een 750 boldor uit 1981
  16. hondafour

    starten bol dor 750 1981

    kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om mijn honda 750 bol uit 1981sneller te laten starten! na een tijd stil gestaan te hebben!!!!!ik start bijv met een volle accu en als de accu dan bijna leeg is begint hij te pruttelen maar nog niet door lopen!dan is de accu leeg en zet ik er de autoaccu...
  17. hondafour

    hoe stel ik nokkenasketting 1981 750f bol dor

    weet iemand de juiste methode om de nokkenas kettingen van mijn 750 f bol dor uit 1981 te stellen
  18. hondafour

    buddy seat ruilen

    ik heb een buddyseat van een honda 750 f uit 1981! en vraag me af of er iemand is die hem wil ruilen voor een buddyseat van een 750 k !het is namelijk zo dat ik een kortere buddyseat heb als de buddyseat van een 750k naar het schijnt, ik weet niet hoe ze hem noemen maar hij heeft een naam wie...
  19. hondafour

    hoe stel je nokkenasketting af bij 500 -F

    weet iemand de procedure voor het afstellen van de nokkenasketting ! moet dat bijv bij draaiende of stilstaande motor ?
  20. hondafour

    veel brikkers enkele oud

  21. hondafour

    mijn brikkie ;-)

    .
  22. hondafour

    nieuw achter spatbord

    weet iemand waar ik een nieuw achterspatbord kan kopen voor een cb 500 f de mijne is namelijk gescheurd
  23. hondafour

    een of twee schijfremmen

    weet iemand of je op een cb 500 f - fiets 2 schijfremmen kunt maken?
  24. hondafour

    demontage cylinderkop honda cb 550 four

    heb een lekke cylinderkop! weet iemand hoe je de moeren los krijgt bij deze fiets ?
  25. hondafour

    koppeling honda vervangen

    hallo weet iemand of het te doen is voor een beginner een koppeling te repareren van en honda 550 four uit 1976
Terug
Bovenaan Onderaan