Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Knutselaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Knutselaar

    HTTPS/SSL?

    Iedereen zit hier nu lekker te browsen op het netwerk van een ander, en ALLES kan worden afgeluisterd. Wachtwoorden kunnen worden gelezen en http-sessies gestolen (tenzij iemand IP-vergrendeling heeft aangezet). Zie Wet bescherming persoonsgegevens: Beveiliging van persoonsgegevens De...
  2. Knutselaar

    Electrodeafstand bougies

    Hallo allemaal, Ik sta op het punt om de bougies van mijn koekblik uit 1994 te vervangen. Haynes schrijft een bougie voor die natuurlijk allang niet meer gemaakt wordt, met een electrodeaftand van 0.8mm. De bougies die door de automaterialenboeren worden geadviseerd, geven 0.9mm op de...
  3. Knutselaar

    Stationair toerental loopt naar 4000

    --- Nevermind ---
  4. Knutselaar

    Honda CB500 Twin stationair problemen

    Mensen, Ik heb afgelopen november mijn eerste motor gekocht; een Honda CB500 (Twin) uit 1996. Hij loopt stationair alleen niet zo lekker. Wat ik al heb geprobeerd: - nieuwe bougies; - luchtsysteem op lekken gecontroleerd; - stationair toerental aangepast; - mengsel afgesteld (zo'n...
  5. Knutselaar

    Knutselaar

    Hey mensen, Ik ben Theo, 23 jaar en ik woon in Noord-Holland. Vorig jaar november rijbewijs gehaald en meteen CB500 gekocht, maar ik heb er nog nauwelijks op gereden (winter... :P). Het beestje moet ook nog even een technische opknapbeurt krijgen; vandaar mijn nick ;) Anyways, als ik...
Terug
Bovenaan Onderaan