Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: karma2burn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. karma2burn

    ###Het elfste grootste XT/XTZ/TT/TTR Topic###

    Hét topic voor de XT, XTZ, TT en TTR. Vorige delen: ###Het Tiende grote XT/XTZ/TT/TTR Topic### ---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 9 ---- ---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 8 ---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 7 Het soevereine XT/XTZ/TT/TTR topic nr 6 Het grote...
  2. karma2burn

    Waarop letten bij aankoop Dragstar 1100

    Iemand nog tips waar je op moet letten als je naar een 2de hands Yamaha XVS Dragstar 1100 gaat kijken? En wat zijn de verschillen tussen het 2001 (XVS)en 2007(XVS A) model behalve de schijfrem achter?? Voor en nadelen? :)
  3. karma2burn

    Nieuwe XT500 scheurder

    Beste allemaal! Begin dit jaar een Yamaha XT 500 gekocht uit '78 en in februari begonnen met rijlessen hier in Denemarken. Dit betekent dat ik een Deens rijbewijs krijg, welke tot mn 72ste levensjaar geldig zal zijn! Score! Die doet het dan nog 33 jaar.. Ik las hier een topic van de XT...
  4. karma2burn

    Yamaha XT500 klinkt wat rauw (filmpje)

    Hej! Paar maanden terug heb ik een Yamaha XT500 uit '78 gekocht, en gelijk snel begonnen met mn motorrijbewijs. Daar ben ik nog mee bezig. Gister het beest even gestart en een filmpje gemaakt. Nu klinkt hij wat rauw, luister zelf: Iemand enig idee waardoor dat komt? Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan