Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: [Bas]
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Sena SMH5-FM voor integraal helm

    Vanwege een switch naar Cardo ( vanwege mede motorrijder met Cardo ) hierbij aangeboden de SMH5-FM voor een integraalhelm. Er zit een draad microfoon bij en geen boom-microfoon. De set is in goede staat en compleet ( zie foto ), er zit nog een factuur bij voor de garantie Vraagprijs 90 euro...
  2. B

    2 kaarten TT Assen Talud 29 juni

    Helaas ben ik zelf verhinderd komende zaterdag, daarom te koop 2 kaarten voor de TT van Assen ( Talud ) Prijs 50 euro voor beide ( 2 x 25 euro ).
  3. B

    Grabrail / Carbon Exhaust shields Triumph Speed Triple 1050

    Te koop aangeboden een Grabrail (handgreep voor de duo passagier) voor een Triumph Speed Triple 1050 vanaf bouwjaar 2005, tot VIN 333179. Origineel Triumph accessoire A9750019. Gebruikt, maar in prima staat. Vraagprijs € 55,- Uitlaat schild carbon / Carbon Fibre exhaust shields...
  4. B

    Flyscreen Speed Triple 2005+ Laminar smoke

    Te koop aangeboden, een flyscreen voor een speed triple 2005 en hoger voor extra windbescherming. ( deze wordt gemonteerd bovenop de bestaande ). Deze flyscreen komt van de firma laminar ( US ) en is in de kleur smoke. Het voordeel van deze windbeschermer is dat deze niet wordt bevestigd...
  5. B

    Seat Cowl Speed Triple 2005 - 2007 Jet Black

    Te koop aangeboden, zo goed als nieuwe seat cowl voor speed triple 2005-2007 VIN 210445 to 333178 Kleur: Jet Black Prijs: VERKOCHT
  6. B

    Gezocht: Stalling in Haarlem Noord / Santpoort / Bloemendaal

    Ik ben per direct op zoek naar een stalling in de omgeving van Haarlem-Noord ( eventueel ook daarom heen Santpoort / Bloemendaal enz. ) Het enige wat belangrijk is dat de motor veilig en overdek staat ( lees binnen ), het mag een gedeelde garage zijn. Ik hoef niet te sleutelen of...
  7. B

    Motorcarkit: iBike rider moto kit + iBike Power batterij

    Te koop: Ibike rider voor de iphone: Dit is een waterdichte oplossing om de iphone te bevestigen op een fiets / scooter / motor. En is op meerdere manieren te bevestigen ( verticaal / horizontaal ) ( nieuwprijs: 39 euro ) Ibike power batterij ( nieuwprijs 44 euro ) - Geeft tot 10...
  8. B

    Even voorstellen

    Hallo iedereen, Na enige tijd op het forum al te hebben rondgedwaald, is het toch tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben Bas, 31 jaar en woonachtig in Haarlem, en sinds 4 jaar in bezit van een motorrijbewijs. Na vier jaar vooral veel gehuurd te hebben en heel veel verschillende motoren te...
Terug
Bovenaan Onderaan