Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MissNitro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MissNitro

    Bagster cbr 600 f 1993

    Ik ben op zoek naar een bagster voor mijn cbr. Heeft iemand er toevallig nog 1 liggen in deze kleurstelling?? Er hoeft geen tas bij te zitten. Alvast bedankt.
  2. MissNitro

    Mijn spiegel klapt naar binnen

    Ik heb een probleempje. Zodra ik boven de 80 kilometer per uur kom klapt mijn linkerspiegel naar binnen, waardoor ik constant naar mezelf zit te kijken. Het is een spiegel met zo'n kogel waarop je m kan draaien. Heeft iemand enig idee wat ik daar aan kan doen? Ik heb m al een paar keer vast...
  3. MissNitro

    Oliepeil van een Divi

    Hallo Weet iemand hoe je het oliepeil van een Diversion uit '91 moet peilen? Is dat op de bok van de bok? Iemand die het weet? :? Alsvast bedankt. Greetingz Miss
  4. MissNitro

    Kijk uit ik rij weer!!!

    Kijkt uit mensen want mijn motortje rijdt (gelukkig) weer. :} :} :} Maandag uit de bocht gevlogen met mijn Honda (zie topic "Help ik ben gevallen!!!") en ik kan gelukkig weer rijden. Moet alleen nog een kuipdeel op bevestigd worden, maar voor de rest is alles oké. Kan ik toch nog naar die...
  5. MissNitro

    Help ben gevallen!!

    Gisteren, 7 juli, ben ik flink onderuit gegaan met mijn motortje. |( Ben op een of andere manier rechtdoor gereden in een bocht, vlak langs een paal en een meterdiepe kuil. Daarna onderuitgegleden en vol op de linkerkant terechtgekomen. Zowel de motor (Honda VTR 250 uit '89) als ik. Ik heb...
  6. MissNitro

    Remschijfindicator

    Hallo Op mijn motor zitten er bij de remmen (schijfremmen) kasten om heen. Dit was erg populair bij Honda aan het einde van de tachtiger jaren, maar niet zo heel erg praktisch. (moeilijk schoon te houen enz.) Nou zit er wel een remschijfindicator aan de buitenkant van die kast, maar ik snap niet...
  7. MissNitro

    Honda VTR 250

    Hallo Ik heb een Honda VTR 250 uit 1989. Het is een Amerikaans model en nooit in Nederland op de markt geweest. Het beestje rijdt voor de rest perfect, maar er is gewoon heel erg weinig info over te vinden. Er zijn wel een paar sites, maar daar staat niet echt veel spectaculairs op. Heeft iemand...
  8. MissNitro

    Ik en mijn Honda

    Hallo Ik ben MissNitro en mijn echte naam is Bianca. Heb net 3 maanden mijn (klein) rijbewijs en nu 2,5 maanden mijn motor (lees maar gerust brommertje). Het is een Honda VTR 250, nooit in Nederland gemaakt, Amerikaans model. Ik hoop dat ik jullie en jullie mij, een beetje van dienst kan zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan