Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kaneda
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kaneda

    Opdracht : eenwiel aanhanger maken

    Hey. Ik zoek iemand in de regio rond Ede (met +/- een straal van 20 km) die kan lassen en toegang heeft tot een draaibank en of freesbank. Het idee is om een simpel frame te maken met een afgeveerd achterwiel, en daarop een steun om zo 2 zij koffers en een top koffer op te plaatsen. Zie...
  2. Kaneda

    Gezocht : beschadigde icon variant maat M

    Hallo. Ik zoek een icon variant maat M voor een project. De helm mag beschadigt/gevallen zijn en gekrast zijn, zolang er meer geen zichtbare deuk of scheur in zit. Is voor een project, en wordt niet voor op de weg gebruikt.
  3. Kaneda

    IOMTT 2018

    Ja ja, de races zijn nog niet eens afgelopen en er is nu al een topic voor 2018. Wij gaan dan voor de 2e keer (1e keer in 2016) en het is zoals anderen al beweren, een groot en super gezellig circus wat je niet mag missen. Deze keer hebben we alles zelf geregeld, de homestay is al...
  4. Kaneda

    Introductie CD's & DVD's van Suzuki

    Voor de liefhebber, een 10-tal introductie dealer CD's & DVD's van Suzuki. Is van 2006 t/m 2010. Bevat diverse filmclipjes, foto's etc. Gratis bij afhalen in Bennekom, anders Eur 6,50 voor porto.
  5. Kaneda

    Gezocht Garmin 550 en/of GTB13 montagesteun

    Aangezien we volgend jaar naar Schotland gaan en we daar leuke routes willen rijden, zoek ik een een GTB13 montagesteun zwart of blank. (garmin inmiddels kunnen kopen)
  6. Kaneda

    Nieuwe minibike

    Hoi, Ik verkoop mijn ongebruikte minibike. Gekregen als kado, maar ik doe er niks mee. 49cc, trekstarter, een vel met stickers en een maatbeker. Eur 100 en hij is voor jouw.
  7. Kaneda

    Foto / Film camera beugel voor op de benzinetank

    Helaas verkeerd gekocht, een lichtmetalen foto/film camera beugel voor op een benzinetank te monteren. Dit model is voor een benzinetank die 6 gaten heeft. De mijne heeft 5 gaten, en past daarom niet :( Ruilen voor en 5 gats versie is ook mogelijk. Gekocht van een MF'er voor Eur 50, wil...
  8. Kaneda

    Mini banner TL1000 S

    Een mini banner met beugel & zuignap. Zie foto. Banner is +/- 8 bij 30 cm (zonder de beugel). Eur 7,50 (excl porto), of afhalen in Bennekom.
  9. Kaneda

    TL1000S banner

    Te koop, banner met daarop een Suzuki TL1000 S Banner is aan beide zijden bedrukt met dezelfde afbeelding. Afmeting : +/- 60 bij 150 cm Doe maar een bod.
  10. Kaneda

    Dainese T-Age laarzen gezocht

    Hey, Ik zoek een setje Dainese T-Age laarzen (zwart of wit) in de maat 45. Maat 44 is me helaas net te klein.
  11. Kaneda

    Achterspatbord gsxr 1000 K5 gezocht

    Ik zoek een achterspatbord van een GSX-R1000 (K5). M'n mooie aluminium spatbord is helaas op beide montagebeugels afgebroken :( Dus als iemand 'm niet meer nodig heeft, dan...... Inmiddels voorzien...!
  12. Kaneda

    Dainese T-Age laarzen

    Hey, Ik ben ik zoek naar een setje zwarte Dainese T-Age laarzen mt 45. Thnks, Ed
  13. Kaneda

    TL1000 rijders - 3

    Het vervolg van TL1000 rijders deel 2. Stel hier al je vragen/opmerkingen/foto's over je TL1000 R/S. TL rijders deel 2 TL rijders deel 1 Ok, de meeting was op 17 April, foto's komen zijn verderop te vinden. Het was wederom weer een zeer mooie route, uigezet/voorgereden door Bokkie, vaarvoor...
  14. Kaneda

    en ook ik ben nieuw hier

    hallo allemaal, Mijn naam is Ed, 42j en woon in Ede. M'n huidige motor is een TL1000S, welke al diverse kleine aanpassingen heeft gehad, zie de foto :) (Foto is van Januari dit jaar, toen ik hem weer had opgehaald bij Startwin) Groetjes, Ed
Terug
Bovenaan Onderaan