Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jobo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jobo

    Yamaha xv

    Ik ben ziek! Wie wil tegen betaling mijn xv 920 aan de praat helpen. ik woon vlak bij Steenwijk! Gr Jos
  2. jobo

    Xv 1000

    Ik heb een Caferacer gebouwd van een XV 920 echter nu hangt er een xv 1000 blok onder . Na 3 jaar bouwen (effectieve bouw tijd half jaar) is het moment gekomen om te starten. Hij loopt wel echter zou gruwelijk slecht, achterste cil sloeg gelijk aan de voorste na 5 min. Wat zou het kunnen...
  3. jobo

    Velg 36 spaaks en 19 inch

    Gezocht een velg voor een caferacer 36 spaaks 19 inch liefst staal maar alu mag ook. breed 2.25 Het is voor een voorwiel.
  4. jobo

    Remschijf xv 535

    Remschijf van een Yamaha XV 535 (voorwiel)
  5. jobo

    Yep 't is weer zover weer één xv caferacer!

    Na dit project; Trx werd 1/2 ducati en dit Ik heb eens een keer een SM gemaakt Hoe je van een foei lelijke 'sjoppers' een pracht fiets kan maken. :]
  6. jobo

    Ik heb eens een keer een SM gemaakt

    Een paar jaar terug heb ik een husqvarna te 350 uit 1991 omgebouwd tot sm. Zie hier het resultaat Zo zijn we begonnen (niet mijn fietsje echter wel exact dit type)
  7. jobo

    Trx werd 1/2 ducati

    Ik heb in 2007 mijn Yamaha TRX 850 omgebouwd naar een soort van Ducati monster. Ik heb "haar/hem" al niet meer (ik heb nu een Ducati monster 900 i) maar ik wilde je het niet besparen Dit is niet de mijne maar zo'n fietsje was het.
  8. jobo

    Ducati monster neutraalstand schakelaar 900 ie 2001

    Wie heeft er nog (van een oud blok) een neutraalstandachakelaar liggen. Ducati 900 blok :? greetz jos :W
  9. jobo

    ducati showa vorkpoot

    ik zoek een complete of een binnenpoot voor een ducati upsd voorvorkpoot maat 43 mm dik 460 lang ook het aluminium onderstuk moet (wil ik graag) :} hebben. greetz Jos
  10. jobo

    YAMAHA Trx 850 special

    Te koop Yamaha Trx 850 special (met achterframe Ducati Monster) 39500 km 1996 3750 euro
  11. jobo

    Trx frame

    Frame Trx aantoonbare herkomst frame nummer nog cpl aanwezig. Ideaal voor ombouw van je Trx-je Tevens nog meer onderdelen Trx (zie marktplaats) 8-) Oja 100 euries.
  12. jobo

    Bevestiging buddy ducati monster

    Ik zoek de bevestiging van de buddy van een monster. Een slot met kabel en centreerpen.
  13. jobo

    tdm

    Ik het een en ander gevolgd maar volgens mij is er niet veel meer. Ik zoek een tdm cpl maar dan zonder blok. (tdm van na 1997 en nieuwer). :)
  14. jobo

    tdm, trx met defect blok

    Ik zoek een tdm of trx met defect blok! Of een trx met schade. Vg jos
  15. jobo

    tdm zonder motorblok (defect blok)

    Ik zoek een tdm (of trx mag ook) met een defect blok. Een trx die vlak is gegaan mag ook. Vg.Jos
Terug
Bovenaan Onderaan