Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dallie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dallie

    Elektrode afstand ktm lc 4 1998

    Weet iemand de electrodeafstand van bougie ktm lc 4 1998? Evt extra info stationairschroef? Bvd Dallie
  2. Dallie

    F650 gs vraagje

    Hallo weet iemand of een kofferset INCL rek van een "oud" type f650 op een bjr 2000 past? en is het een probleem als je een orginele Bmw topkoffer koopt maar geen extra slotje hebt voir de koffer? Hoe los je dat dan op? Mvg Dallie
  3. Dallie

    Gezocht einddempers Suzuki gsx 1100 F

    wie heeft er toevallig nog een setje einddempers liggen van een Suzuki Gsx 1100f uit 1993?? E mail adres is rvandalsum@hotmail.com
  4. Dallie

    Gevraagd Suzuki GSX 1100 F einddempers

    Wie heeft er toevallig nog een setje einddempers of complete uilaat liggen van een Suzuki gsx 1100 F Bouwjaar 1993 (weet niet of andere jaartallen ook passen) :]
  5. Dallie

    gevraagd bagster fireblade 1997

    Omdat ik vanaf morgen in t bezit kom van een Blade :} ,ben ik op zoek naar een bagster voor mijn nieuwe bike!!! Wie kan me daar aan helpen (2de handsje dan) Het gaat om deze motor maar als iemand een andere kleur heeft liggen,graag!!!! Ps ben al voorzien vd tassen !!!!
  6. Dallie

    nieuwe benzinekraan 173 euro????

    mn vriendin heeft een honda vtr 250 interseptor(USA),nu is t geval dat die bij de motorzaak staat kapot,bleek t t benzinekraantje te zijn die kost alleen al 173 euro !!!!!!! dit lijkt mij errrrrgg veel,heeft iemand hier ook ervaring mee?? THANKS dallie en miss Nitro
  7. Dallie

    Circuitdagen Zandvoort

    Weet iemand wanneer de Circuitdagen op Zandvoort zijn? Wanneer je zelf op het circuit mag rijden dan.
  8. Dallie

    GSX-F 750 Uitlaat afgebroken

    Mijn uitlaat is na 22.000 km afgebroken op het punt waar de bocht aankomt op het plaatje dat aansluit op de cilinders. Is dit normaal dat een uiltaat en zeker de bocht bij een dergelijke machine na zo weinig kilometers al dit soort defecten vertoont? Ik ben echter de tweede eigenaar dus weet...
Terug
Bovenaan Onderaan