Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nab123
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Honda Rebel 250 zakt in bij veel gas

    Hallo, Mijn vader en ik zijn de laatste tijd bezig om van 2 oude rebels (250cc) 1 te maken. We zetten alle mooie onderdelen over van de ene naar de andere, zodat we straks 1 mooie rebel hebben met daarnaast een hoop extra onderdelen en een frame. Een leuk projectje dus om wat sleutel ervaring...
  2. N

    Nieuw Concept: African Twin 1200

    Komt de African Twin weer terug? "Nu BMW en Yamaha de buit dreigen te verdelen, staat Honda er een beetje beteuterd naast met hun Varadero. Oberdan Bezzi, motorontwerper met naam en faam, doet een voorzet. Een nieuwe Africa Twin kan Honda behoorlijk opvrolijken. De Africa Twin was de...
  3. N

    Werken tijdens het reizen

    Hallo, Ik wil gaan reizen op de motor. Het liefst zo veel mogelijk. Echter heb je hier ook geld voor nodig. Nou schat ik dat ik over 2 jaar +/- 20.000 euro op mijn rekening moet hebben staan. Genoeg om een lange tijd te kunnen reizen. Voor de rest heb ik geen vaste lasten op de motor...
  4. N

    Minder vermogen zonder begrensing?

    Hallo mede motorrijders en sleutel maniaken, Ik heb onlangs mijn motorrijbewijs gehaald, maar moet de komende 2 jaar op 25kW rijden. Ik heb hier geen problemen mee, en dit topic gaat dan ook niet over hoe je hem moet terug tjoenen. Dat hoefde namelijk helemaal niet, en dat is juist het...
Terug
Bovenaan Onderaan