Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    BTW en afschrijving accessoires

    Hallo, Ik wil deze zomer een nieuwe motorfiets aanschaffen en deze op de zaak gaan rijden. De BTW terugvordering (en afdracht bij verkoop/inruil) is wel duidelijk, dat loopt volgens mij via de normale BTW aangifte, of niet, maar ik weet niet wat de regels m.b.t. accessoires voorschrijven. Is...
  2. S

    welke is beter?

    Zo, even jullie mening hierover graag. Welke heeft jullie voorkeur als supermotard , een Honda CRF 450 R uit 2008 of een Husqvarna SMR 510 uit 2008?
  3. S

    Welke moet ik nemen?

    Ik heb jullie input/expertise nodig want ik ga Zaterdag 2 motoren bekijken. 1. KTM 530 EXC R, Bouwjaar 2008, Vraagprijs € 4.900,- (zie foto's) 2. BETA 525 RR, Bouwjaar 2009, Vraagprijs € 4.450,- (zie link) http://link.marktplaats.nl/m914946038 De KTM wordt aangeboden door "Supermotard...
  4. S

    Shift lever BMW K1200R/S

    Ik ben op zoek naar een shift lever voor mijn K1200R.
  5. S

    Garmin verbinden met Optimate

    Hallo, Ik denk erover om een Optimate "vrouwtjes" stekker op de voedingskabel van mijn Garmin te zetten zodat ik mijn Garmin met de aan mijn accu gemonteerde druppellaad kabel kan verbinden. Heeft iemand dit al eerder geprobeerd?
  6. S

    spiegels voor yamaha fazer 600 bouwjaar 1998

    Te koop; originele linler en rechter spiegel voor een yamaha fazer uit 1998. spiegels in goede staat met enkele krasjes. vaste prijs € 50,00
Terug
Bovenaan Onderaan