Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joopieboy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Joopieboy

    KTM crossmotor teruggevonden Budel

    Misschien kan ik er iemand mee helpen, daarnet kwam onderstaand bericht voorbij op facebook: Fijne dagen. :)
  2. Joopieboy

    Suzuki GSX-R 600/750 K4/K5 Helder led achterlicht en korte kentekenhouder

    Even wat spulletjes opruimen, dit aangezien ik het originele achterlicht terug heb gezet: Helder achterlicht voor de GSX-R 600/750 K4/K5 (en volgens mij ook de 1000 K3/K4) mét ingebouwde knippers. En een bijpassende korte kentekenplaathouder: Op te halen in Veghel of eventueel te versturen...
  3. Joopieboy

    Suzuki GSX650/1250F/Bandit LED Achterlicht Smoked

    Mijn F'je is ingeruild, en aangezien ik komend seizoen naar wat anders ga kijken, heb ik nog wat spullen liggen. Update: uitlaat en zadel verkocht! LED achterlicht is nog beschikbaar. Spiksplinternieuw, nog nooit gemonteerd geweest: Mag voor 50 euro met verzendkosten weg. :)
  4. Joopieboy

    IXS Fireball leren combi (2 delig) lengtemaat 98

    Te koop aangeboden een in nette staat verkerend IXS Fireball leren combi met een paar lichte gebruikerssporen (ik ben kritisch en liever eerlijk). Niet veel aan gehad, aantal keer aangehad, enkele duizend kilometers in 2 jaar tijd. Leer is inmiddels wel al lekker soepel en na iedere zomer weer...
  5. Joopieboy

    JohanH stelt zich voor

    Een goedenmiddag, Word toch eens tijd om mij hier aan te melden, aangezien ik eindelijk de stap heb genomen om te gaan lessen voor de motor. Ik heb nu 2 jaar mijn autorijbewijs en ik rijd het hele land door, zelfs circuit gereden en die dingen. Mede onder dwang van mijn ouders het hobby hok...
Terug
Bovenaan Onderaan