Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een KTM 690 SMC-r 2012. Hier heb ik een kabel en de software (tuneECU) om hem af te stellen. Ik heb redelijk wat ervaring met afstellen, echter loop ik nu vast.
De motor heeft de volgende configuratie waarmee ik de zaak probeer af te stellen:
- map geladen welke bij de config van de...
Na mijn allereerste offroadrit afgelopen oktober met de KTM-dag, ben ik voornemens om komend weekend weer te gaan rijden. Komend weekend in Veldhoven wordt georganiseerd door de KNMV en ik vraag me af hoe strikt de (vooral technische) regelgeving wordt gehandhaafd.
Heeft het zin om zondag vroeg...
Heren,
Om eerlijk te zijn schaam ik me een beetje om de vraag hier te moeten stellen :X
Ik ben net bijna een uur bezig geweest om te proberen om de stekkers van de injector los te krijgen van mijn Suzuki SV1000s. De stekkers moeten los om er een powercommander in te kunnen zetten, ben bezig...
Heren,
Na mijn laatste topic voor het vervangen van het koppelingslager van mijn KTM LC4 uit 1990, ben ik nu weer terug bij af. Het plakken van mijn koppeling is minder geworden, maar nog niet weg. Inmiddels ben ik wel een stuk wijzer geworden...
Het probleem:
Bij ingetrokken koppeling...
Omdat de koppeling van mijn KTM LC4 600GS niet goed meer wil vrijkomen, heb ik de frictieplaten vervangen. Echter, toen ik de zaak open had, kwam ik er achter dat het lager waar de complete koppeling op zit speling heeft, zowel axiaal (as kan van binnen naar buiten worde gedrukt) als in de...
Beste medeforummers,
Enkele weken geleden een KTM 600 LC4 aangeschaft, om aan te sleutelen en af en toe een bospad mee te rijden. Het sleutelen is gelukt, daar ben ik nu al ruime tijd mee bezig, en het eerste bospad is ook genomen. Het enige vervelende is dat ik het niet in mijn hoofd moet...